• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

@bk: und damit scho olle vorsätz fias neiche erledigt?
 
Dere bin noch 4 joar wieda amoi auf D2 Lod kuma. Di Frog de si mia stöd is: Gibt's an Österreichischen D2 Lod ScL Clan?
Wenn jo. Büddsche PN an meiner eina.
und SRY fois i hier "Offtopic" sachn kritzelt hob.
lg Bloody
 
wölcom bäck
clans clans hmm san den ned scho ausgstorm?
 
;( schod damals woar i beim ToD Clan (Teletubbies of Distruction) owa das mehr als 11 Jahre her :P
Hob ma hoid denkt fragst..kostet nix und vl kumt joa wos ;P
 
xD so an clan det i a gern findn^^ aber sofü i was existier nix in de ort
erm wos wuit i sogn?... aaaa egal i was as nerma
aba dast wos offtopic zombringst in dem fred is schwa^^
(vorschläge bk,aa,ginseng?)

wos hoitats ihr eigentlich von unserer momentanen politik stichwort fpk scheucher hilft mütterlein russland^^
 
aba dast wos offtopic zombringst in dem fred is schwa^^
I merks scho XD

fpk scheucher hilft mütterlein russland^^
Wos manstn damit leicht? Oo¿ oO?

was is a scheucher? essbar? tierlieb? oda doch wos gooonz ondernes?
lg

Ps: ma könnt sich ja amal ingame treffen und a bissal de monsta poschn ^^
 
Zuletzt bearbeitet:
Des Kasperltheater geht hoid weida, egal unta wöchem Naumen.

@Bloodyspace: Soguad wie kana aus dem Thread spüt nu. ^^
 
:hy: i schoooon


@aa: stimmt^^ i finds jo teilweise witzig aber hauptsächlich traurig wos bei uns so passiert(jez österreich weit gsegn)
 
hmm is doch ah schlauer schachzug vo de Scheuchs falls ma no vo schlau reden kann bei dem Niveau wo sich diese "Partein" bewegen
*hust hust* ich hoffe kana füllt sich dadurch irgendwie augrifn^^

De Schweindal: Also wanns ma erklären kenan das des irgendwie sinnvoll is dann suins as ruhig machen...

jaja Clans gabs schon:
Meine Freunde und ich waren auch beim letzten mal zocken unter dem "NATO" Tag zu erkennen (machen wir immer so als schon Clan) Ein andere Kollege war chef oder vize bei MuhKuh hmm aber sonst war ich nie wircklich mit der Österreichischen Clanscene vertraut.

In CS findet ma do mehr
 
Zuletzt bearbeitet:
De Schweindal: Also wanns ma erklären kenan das des irgendwie sinnvoll is dann suins as ruhig machen...


Meine Freunde und ich waren auch beim letzten mal zocken unter dem "NATO" Tag zu erkennen (machen wir immer so als schon Clan)

In CS findet ma do mehr

oame fiecha i man wos hot des fia an sinn de do kreppiern zam lossn-.- do wars sinnvolller a poa guate kottelletts draus zmochn :flame: :p

@ clan: des is wos ma on die clans aufn oasch geht-wenns a hoibwegs sinnvoller und ernsthofter is donn muast scho in clan tag onnehman und mit passwörter ausaruckn-.- und i hob bei gott ka lust auf mein tag zu verzichtn

wenn von mir a char ka neo im noman hot donn konn i den net wie mei kind behondeln-der kehrt donn net zu mir - jo i was des klingt a bisl deppat und es is nur a spü aber es is so^^
hob ma ausadem grod an neigen noman einfoin lossn wos sogts zu : neo_killerbree? im sp steht a scho^^
 
xD so an clan det i a gern
erm wos wuit i sogn?... aaaa egal i was as nerma
aba dast wos offtopic zombringst in dem fred is schwa^^
(vorschläge bk,aa,ginseng?)

wonns nimma weita geht sogsch "bier" und nochand passt des wieda

und ois zusammenfassende antwort auf de ondan punkte, i warad ja eher dafia, a poor kärntner politiker stott de schweinderl zu vergrabn
 
ui der mensch is intellektuell^^
find i toll^^ liest wer kleine zeitung? do hinten is ima die amanda klachl und genau des
kärntner politiker stott de lawinen-schweinderl zu vergrabn-wer merkt den unterschied?
oda so ähnlich hoit^^
sou in 10 mins gehts auf zur oma de kocht heit an fisch fia uns^^:kiss: :D
 
>Oo< ;P
Nau hawedere -,- sooo lang hob i nix gschriebn das i kaum hinta her les ;PP
oiso resumée is oiso dasoiso..XD oisooo ;P naa
fact kaum eina hier spüd no
fact gibt kane bekannten österreichischn clans
fact i was no imma ned wos ihr mit scheuch und schweindl und wos was i ois mahnts
fact is das fact foisch gschriebn is hehe^^
oiso gema wieda zum oiso zruck
oiso wia schauts aus mit an treffn im spü(die jenigen wöchane no spün)
bin murgn gegen mittog online bis zum schenan dunklen sternen himmel
joa des woas vorerst
lg
 
No amoi: i was ned wos ihr mit scheuch mahns
wenn des zfalls wurt schreibn is daun:
mama eichkatzerl zebrastrafn
;P
 
wooooot?^^
i det jo kumman aba i hob so is problem das i im moment net fü zeit hob um 2 scho wieda wo sein muas mia wos zum essen jogn muas etc^^
wär zudem sinvoll wennst amoi dein bnet acc gibst damit i mi mödn konn wenn i moi on bin (mein siehe profil)
 
mehr oder weniger^^

ich so "if you are the austrian bloodyspace of PlanetDiablo please answer me if you are not i will let go of you instantly"
aber ne antwort wollt sie mir nicht geben un kann des sein das es forum n wenig langsam is oder ist das mein inet?^^
 
Zurück
Oben