• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

a juristische alternative waradn sonsch a imma no a paar größere buaschn mit überzeugendm lächln
 
vergellts gott

mei jetz bin i gleichermaßen ganz gerührt und ganz erschüttert, mir kimmts vor als wanns gestern gwesn wär, dass i mi da angmeldet han - jugend, jugend, warum hasch du mich verlassen?
 
omfgwtfbbq wieso siag i den thread erst jetzt???

Grias eich! i huck mi moi dazua ^^
 
sers neicha

ja nachernd, was isch immer so los leitln?
 
Ah bei mir übahaupt nix.
Bin in da hockn vo 20h auf 30h gonga. Afoch amoi so zum austestn wia des so is.
Najo, jetzt bin i hoit drei moi in da Wochn je zehn Stund in da Firma. Won vü los is, san 10h scho zach. Owa so wia heit is ok. Do wors gmiatlich und weng Leit hom ogruafn.
 
klingt eh halbwegs verträglich.

owa erschütternderweise konn i daweil a nix neichs dazähln, wos ma jetzt so siecht und hört von d3 gfoit ma owa ned schlecht.
 
Jo mir a. Zserst wors jo so das ma D3 om Orsch vorbei gonga is, weils so laung dauert und so. Do hob wor i ma scho gor nimma sicha ob i mas übahaupt kaf.

Jetzt wo ma on olle Eckn a BetaVideo sigt, bin i wieda gonz wuschig auf des Spü wordn und konns nimma dawortn.
 
vor oim jetzat warad a guata zeitpunkt zum onfongen, so glaubhoft komma koan streik mehr vom zaun brechn ;)
 
Wird scho passen...ich konn des ah net mehr obwoarten :D Oba erst brauch ich an neichen Laptop und dann werd i loslegen :D
 
Schiff Ahoi

Griaß Euch!

Ontrieben von mein Informationshunga bezüglich Diablo 3, hob i ma docht i schau bei ingame vorbei, ob wos interessantes steht.
Und i konns fast ned packen, unser österreicha thread steht no imma.
Herzliche Grüße an olle!
Vor allem an en Ginseg der no imma fleissig ist und natürlich on an Ungust :hy:
 
gute güte, da geni - servas :hy:

i siech scho, es beste an d3 wead, doss de veteranen wida do einaschaugn :D
 
jo so is des hoid, mit D3 wird des forum a wieder belebt :top:

aber leider schreckt mi die viele werbung ab.
 
Veteranen vereint Euch! UNsa Fred hier wird auf ewig bstehen..lossts eich net obschrecken von da werbung..ihr helft uns damit ungemein..is zwoar nervig, aber sichert unsere existenz xD

An scheenes Wochend Euch!
 
scho gfahrlich long nix mehr glesn - gibs enk eh a no, trotz költn?

schaug eigentlich sinsch no wer walking dead und mog sich mit mir drüber aufregn, was des fia a topfn gwordn isch?
 
jetzt muas i aber amal der zeit angmessn streng in die rundn schaugn - spüts es alle lei mehr beta oda was?
 
Zurück
Oben