• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Heit hob i des erste Teil im Echtgeldah verkaft. 1,70 san auf mei paypal konto überwiesen wordn. Wenn des so weidageht, bin i boid reich :D
 
@bk: des haast, doch koa bedarf fia a stiftung? oder jetz erscht recht? :D
 
i würd sogn jetzt erst recht und aus näxtas schreib i nem mein naumen übaroi rechtsonwoit dazua. des kummt supa bei de leit. :D

Oda i bstö fia meine Diablochars a poa tausend grippemaskn beim teiran obieter der meina frau donn zufällig a poa tausnda gibt.

Ah wos, afoch olles auf amoi.
 
Zuletzt bearbeitet:
Dr. Borkenkäfer, RA - find i sehr überzeugend, und wonnd donn übaroll lei mit anglegter grippemaskn auftauchsch hosch sicha boid die richtige nachred
 
Und fois se wer beschwerd, oda di a nu verdächtigt, wor ois a zufoi und wir hom berufliches streng vo diablo getrennt :D
 
Und wo bleibt de Jogdeilodung wauns scho Grippemasknpartys gibt?
 
i mog owa ned ins burgnland

sers neicha - bond-fan oder hoaßn de großbuchstabn wos ondas?
 
Jogdhöfa schiassn kau ma a in jedem aundan beliebigen Bundeslaund. Wengam Netzwerk warats.
 
Des Burgnlond is zwoa a ned mei Liebling, owa des jogn is durt afocha, weils so floch is.
 
Net a jeda kau a Gebirgsjäger sei ha?

I hob heit in 4 Stund nur amoi reppen miassn auf Inferno, sche!
 
der nexte onwärta fia a privatstiftung, gz

anfocha oda nitta, berg jeds moi vorm flochland
 
Naujo so is a wieder net. Das erwirtschaftete Geld wird bis auf den letzten Goldbresl in eine neue Untergatti investiert.

Flochlaund hin, Berg her - eine neue Untergatti will er! Weils ihn sonst weiterhin in Inferno herfotzen.
 
I am from austria,
too.

Genauer gsagt aus Graz.

Grias eich olle miteinond!
 
Sers Kerni!

+80+ Vit
+80+ Str
+2x+Widerstände

I farm eh scho wia damisch, moi schaun.
 
Jo. Eigentli hät i, basierend auf de vorhergehenden Spiele, glaubt das Deitschlond gwinnt.
Do hom mi de Italiano und de Deitschn owa übaroscht. Wenn Spanien am Sonntog ned besser ois gegn Portugal spüd, wirds woi Italien wern.

Nette hosn, ladainian. Wennst de findst, vermochst ma donn deine mit 79str, 79vita und 1x widerständ?
 
mir isch zhoaß

und spanien, ned schlecht
 
Zurück
Oben