• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Jo, Spanien wor supa.
In mein Zimmer is de Temperatur ok. Hob ma a Klimakastl kaft. Des wor mei beste Investition in dem Summa. Nur kriag i jetzt jedesmoi wenn i vom Zimma aussa geh a Hitzewatschn.
 
Jo i hob ma a a Klima kaft, a Staundgerät. Herrliche 21-22 Grad. Mei PC dankts ma a goa sehr.
 
i siech scho, a klima gheat jetzt zum gutn ton, wonn ma cool (haha) sein wü
 
Mit Staundgerät manst so ans wo ma a loch fian Ausgang in de Wand bohrn muss?
Des wollt i nämli ned mochn, drum steck i nur mein :D Schlauch ausn Fenster ausse.
 
hoazt des ding a? i frog lei weil da herbscht offenbar glei da isch
 
Na leida. Dh, de meiste zeit im Johr is unnädig.
Owa bei de de hatzn a nu, wird de energie nu bleda verbraucht. Teira sans a, drum hob i mi entschlossn i kaf ma a Trum, wos de meiste Zeit sinnlos umadum steht.

Joa und scheiss wedda jetzt!
 
Dreckswetter überall? Auch in Österreich?
HIer bei die Piefke is es a net besser....laufend platschts runter. Wenigstens san die Blitze guat.
 
Seid gestern zagt se de Sun bei mir in Wean wieder gelegentlich zwischn de Woikn.

Bist scho wieda Ex Staffmember, YP? Wieso des den? Oda woitast afoch nur de coole Kuttn hom?
 
des mit da kuttn dad i vastehn

da tuats wieder a bissl hagln
 
Na ihr zwoa..i hob momentan kane Zeit für den Staff...Beruf geht einfoch vor. Und momentan kann i einfach nur zum spammen herkommen...i vermiss eich doch so!
 
So is es, Borki! Und i man des ernst...i hob des vermisst hier.
Spült ihr olle auch fleißig Diablo 3? :D
 
es is erschütternd, owa momentan: na

i schiebs vor oim aufn steam summasale
 
I tua des söwe wia da Ginseng. I schau nur imma wieda eine um des AH mit mein Schrott aufzufülln.
 
Meistens is es ja doch ganz brauchbar, des Altmetall :D
 
Irgend a Dodel wird si bestimmt scho finden :D

Und jetz auf zur Oarbeit! :D
 
Zurück
Oben