• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

A klane Frog hätt i do....
Wer von eich geht gegen England ins Happel?
Wenn I von eich an Schutz bekum geh i vll. a hi =)

Fußball, nein danke ...

I hab vor x-Jahr mal beim Dartspieln a Kartn "Rapid vs. Galatasaray" gewonnen und ich Depp bin hingangen ins Happel ...

Oiso: De depperten Greanen warn naddürlich ned in der Lage, gegn de Kebabpartie zu gwinnan. Ham 1 : 1 gspüht waun i mi recht erinner ... Najo. Koid wors, beide Tirln san in da aundarn Spühfödhöfte gfoin - oiso hab i an Dreck gsehn. Nochher zwaa Stund Fohrarei mitm Audobus und ondare Öffis ... maa, seitdem bin i in ka Strossnbohn mehr eingstiegn. Notabene i mitm greanan Schoi und lauta Türkn im Bus ... Maa, i hab mi angschissn ...

Nie wieder. Punktum.

GB

Gestan Letzta - Heut Erschta ... Was los - ghört der Fred jetz mir allanich?!?

Sagts was ... lebt ihr noch ... soll i an Notarzt oda an Exorzistn holn ...

Der ratlose Goldige

morgn

i nimm en exorzistn ;)

nana, des wochnend moch hoit miad, des isch ois - und koa ongscht, mia üwalossn da den thread scho nit gonz, a wonnd unsa weisa und säulheiliga bisch :D

Oiso i nimm bitte in Notorzt. Bei meim Schädlweh heit, kaun i den glaub i guad brauchen. Und i glaub i leg mi ah glei wieda nieder ;)

sers :hy: i bin grod wida in mein olpndomizil onkemmen, und do homma schnee auf de berg :eek:

Borkenkaefer schrieb:
Oiso i nimm bitte in Notorzt. Bei meim Schädlweh heit, kaun i den glaub i guad brauchen. Und i glaub i leg mi ah glei wieda nieder ;)

... Schädlweh um 13:33 (Uhrzeit von dein Post)? Na da hoff i owa schtoark dass des vom Weda und ned vom Alk is ... :D

*Knuddl*

Der irre Weise aus Wean

morgn

du goldi, du mochsch ma longsom ongscht, wos tuasch denn du so früh am sonntag vorm pc? ;)

Soda i möld mi jetzta amoi zurück ausm Urlaub und kaun mi dem Fred do wieda gaunz widmen. Zuerst musste i obai mei neichn I-Net Zugang installiern, bin nämli wech von da Telekom und zu Inode gewechslt.

R.I.P. Urlaub :(

Morgn hasst es wieda hackln. Tjo irgendwer muass de gaunzn Studenten do jo finanziern :go: ;) Oba braun bin i ah wordn, des hot si auszoit. Oiso no laaaange 40 Joahr bis zu da Pension oda so ;)

moin

@gorbag: freu endlich von dia zu hern... gauner du... hab gestern die letzte mitgebrachte wassermelone angeschnitten. die ist ur gut.... dankschein fia dei sms...

@alle a schene wochn wünsch i eich!

@goldi - seas wie wars am we?

Mo'ään!

I möd mi a vo da unpässlichkeit zruck, i hob des we mit da zuagmuteten vabrocht da bleibt imma so weng zeit ;).

wos ondas: gibts irgendwos des genau wia haschisch riacht? de frog heat si jetz aufs easte bled o :D owa in meim zimma riachts seit 3 tog stoak noch haschisch, i söba hob sowos net daham und de zuagmutete a net - afoch mysterös :eek::rolleyes:.

:lol: es lebn maants echt ned imma guat mit dia ungust ;)

zur frog: oiso i dad jo auf deine nochborn tippn, vielleicht hom de wos laffn - alternativ fault irgendwo a sockn von dia vor sich hin, oda es petersil am fenstabankl isch dechtasch ka petersil :D

btw woher waast denn du wia so wos riacht - geruchsfernsehn?
ugly.gif

seas burschn und luizar

i fohr am Freitog (man höre und staune) zum ERSTEN moi am Attersee. :)

tipps
tricks
strategien?

:D

@storm: i woa scho a poamoi im europa-campingplotz, da muas net umbedingt sei ;).

@ginseng: natialich homma glei beim fensta "aussegrochn" owa doat woa interessanterweise nix. außadem hängts anscheinend vo da tageszeit o, jetz riacht ma wieda nix - des gonze wiad imma kryptischa :D.
@geruchsfernsehen: sog bloß du host sowos no net, i kunnt nimma ohne. zuagegebm spoatsendungen konnst da nimma onschaun ;) owa frisch gekocht ist halb gewonnen mocht des wieda wett
ugly.gif

dere leudln! :hy:

wia gehts eich?

mei urlaub is leida vorbei und ich därf wieda in da fadn hockn sitzn.

mfg pyro

servas pyro :hy:

dank meim studententum hobi east onfong oktoba wieda zum duan :) - ob donn olladings scho de motivation eisetzt waasi net wiaklich ;).

Na Hallo, des kons jetztn owa ned sei, do tuat se jo goa nix mehr herin.
Los, los ... wieda a bissl mehr postn, i wü jo wos vo eich hern.

@Attersee: woa i nu nia, owa a freind vo mir wor vor zwa wochn duart und dem hots gfoin ;)

@Aut-Pyro: Dafia vadienst a Göd, siags positiv!
ugly.gif

morgn

sodala, i muas wida amoi mei lebn planen
ugly.gif
, und deswegn a üwalegn, wonn i im septemba noch wean fohr - dazehlts amoi ob do zeit und luscht auf a kurzes hallo hättets, und wonns gscheid warad ;) (grundsätzlich soits eher gegn onfong/mitte vom monat sein)

moin... ggg

oiso nachdem i im september mein letzten zwanziger antritt ;( werd i meine freundin in wien besuchen - werd also höchste wahrscheinlich 10 bis 12 September in wien sein ... bin gespannt obs zustande kommt dass ma uns mal sehen......

Zurück
Oben