• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

ha ha , sehr witzig ^^

mir wärs jo liaba gwesn wenn i nu länger bei ihr hätt bleibn können, oba de Entfernung hoid...


so, hiatz wissts wia da Hase läuft ;)
 
Guatn Morgn.
Des woar a hoarter Tog gestan, offizielle Eröffnungsfeier. Bin mit Kopfweh hamkummen.

Owa des WE kummt jo boid :)
 
Mo'ään!

Hob grod a weng den ikea geplündert, damit mei wohnung a weng mea noch wos ausschaut :)l

@kopf: vü wichtiga is doss no ois drinlossn hom D..

@ginseng: innsbruck (oda klognfuat?) is offensichtlich net auf de buttaseitn vom wetta gfoin - mia woa heit haas beim eikaufn ;).
 
jo ungust wonn du scho es wetta onsprichst, nochand hättesch ma beim ikea glei a bootl mitnehmen kennen - in klagenfurt haasts lond unta und wonn i morgn wida noch innschbruck vor erwortet mi da schnee auf de berg :rolleyes:
 
Grias enk!

i woit a nu amoi hallöle sogn!
oiso i wor jetzt 5 Wochn in deitschlond, 2 wochn auf urlaub daham und jetzt denk i ma i schau amoi bei eich wieda vorbei?
Sats ia scho olle gsponnt aufs kommende semester? :D

ahjo, nu a info:
Aufatmen im deutschen Ski-Zirkus, der zu recht gefürchtete österreichische Stephan Eberharter hängt seine Ski-Schuhe an den Nagel..

Viele interessante Siege und seinen Werdegang kann man nun auch nachlesen: http://sport.orf.at/040917-12185/12186bigstory_txt.html

Stephan, du bist der Beste!!!!1111elfelef11einseins

:cry: :cry:
 
Mo'ään!

No servas dude :hy:, sche doss di a no gibt.
du host um a wochn a d.h. glei zwaa rl treffn vapasst :).
Wos gibts denn 5 Wochn bei de deitschn zum doa? :confused::D

I geh jetzad mit da zuagmuteten wondan auf an berg in nußdorf, hoits ma de daumen dossi lebendig wiedakumm :rolleyes:.
 
morgn

sers duderl :hy:

@ungust: 1. des video konn wos^^
2. du host da hoffentlich nix vorzuwerfn - es gibt an haufn fülme de so losgehn...anfoch wondan und am end liegt der ane nochand untn in da schlucht :rolleyes:
 
morgn!

oiso ungust - i wor hackeln - des haast wir (unsa firma) hod unsan kundn a neichs programm vakaft und do hob i ois "unterstützung" beim test durt bleibn miassn..

und ginseng: tua a bisserl weniga fernsehn :clown:

grias enk,
s'duderl
 
Griaß eng :hy:
Fü Spass BB!
Fü Glick Ungust!

I woa gestan mit da BK Frau a wondan. Um hoiba zwöfe in da Nocht san ma weggonga und um fünfe in da Fruah san ma hamkemma :D Des woa lustig.
 
hurraa i bin wieda do und hobs üwalebt :) - mit picknickn homma de ongegebanen 4 stund ziemlich genau braucht, hom uns mutig on brutale mountainbiker und am haufn touristn obm am kahlenberg voabeikämpft.

@geni: on sich homma des zum east moi gmocht, a jungferngong quasi :).

@bk: wo woatsn um de zeit wondan, im bermudadreieck? :D

@bb: na donn vü spaß und pass sche auf dei kronknschwesta auf :hy:
 
Jo sog amoi, Ungust ;)
Wia du des wast, host voi gwunna mitn Bermuda Dreieck. Und so a zufoi, heit woa i a wieda durt. Desmoi zwoa mit an Freind vo mir, owa es wor trotzdem nett. Soda i moa i geh jetzt donn schlofa. Bis Morgn :D :hy:
 
morgn

@ungust: glückwunsch, do winkt da jo direkt de goldene wandernadl ;)

@bk: oiso doss du so um de heisa ziachsch, des kimmt jetzat irgendwie übarroschend fia mi :D
 
challooo leitls!

1) sry dass ich es nit geschafft hatte am treffen teilzunehmen
2) ich lebe noch, hab aber ziemlich viel zu tun
3) ich hoff eich gehts guad!
4) sobald i wieder mal kurz zeit hob meld i mi wieder

lg aus graz
 
Zurück
Oben