• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

da stoi wird boid fertig, die orbeitstog konn ma boid mit die fingan zöhn.

630€ schreckt mi ned o, kling gonz guad.
 
morgn

@geni: i bin nochand scho auf de feierliche eröffnung gsponnt ;)
 
Soda:
Passt zwor net dazua oba der Diale(c)kt:
Kärntnarrisch si jo volle geil.
Guats Bier, gute Schneckn.
Da Wiesenmorkt in Sankt Veit/Glan is a schon fast vorbei.
:confused:
 
Nette Idee der Österreicher Thread.
Da muss ich auch mal reinspammen ;)
Auch wenns hochdeutsch ist,weils mir eher widerstrebt dialekt zu schreiben. Ist meiner meinung nach eher was für wort als schrift....

mfg

Ps: Mei Niederösterreichisch is trotzdem perfekt ;)
 
Mo'ään!

I schreib a wieda amoi wos eini :D.
es gibt grod net recht vü zum berichtn, i renn imma no de behörden auf und o fia mein eastn obschnitt :(.

@goldi: prost auf deine zoin, host du a deine "persönlichn" oda rotst jedsmoi neich? :D.
 
Mo'ään!

i hob ma grod supersize me ongschaut, ka schlechta füm muasi sogn :top:. olladings hobi jetz a net weniga gusta auf mcdonalds, ok vielleicht auf mcnuggets nimma so :rolleyes:. konni auf jednfoi nua weidaempföhn.

@ginseng: da ane siacht üwaroi meis, a ondara üwaroi kärtna - wia soi des nua mit uns weidagehn? :D

@bb: :D:top:, a wiedersehn on de wochnendn wiads hoffentlich gebm oda?
 
morgn

@bb: no donn hoff i dossd heit no in da lage bisch noch wean zum fohrn ;)

@ungust: de frag isch, wos is real und wos is einbildung
ugly.gif
 
Mo'ään!

Es weads as net glaubn, i geh heit scho wieda wondan - i hoff des wiad net zua sucht ;).

@ginseng: najo wonnstas so sogst: gestan hot mi ana auf da stroßn griaßt obwoi i eam goanet kennt hob. Gestan hobi ma no nix docht, owa vielleicht is des jo a alarmierendes Zeichn dossi a vafoigt wead :D.
 
Griaß eng :hy:
I bestö ma jetztn mit da BK Frau zwa Pizzen.
Und de Meis san real :D

@Ungust: pass auf auf di
 
morgn

ungust gibs zua, du bisch lei auf da suche nochm yeti - pass hoit auf dossds ned im wiener umland vor lauta wondarn biwakiern miasts ;)

Originally posted by Borkenkaefer
Und de Meis san real :D

des san de kärntna a :D
btw mahlzeit, owa dafia is wohrscheinlich zspaat :rolleyes:
 
Morgähn! Berlies!

Uni hat angefangen *snifff* mano wie soll i des ws managen?

wie gehts euch??

lg aus graz
 
Mo'ään!

Bei mia is a a wahnsinn, da easte unitog und i woa scho in ana voalesung :eek: - i schom mi e ;).

@bk: konnst ma a guate pizzaria in wean empföhn? :D

@ginseng: da kahlenberg is zum glick ka 8000a, i glaub do bini sicha vor yeti und messner :rolleyes:.
 
Oiso i bestö imma beim
"da Luigi"
Liechtensteinstrasse 8
1090 Wien
von 11 bis 23 Uhr Zustellung
01/310 19 30

San zwoa ned de billigsten, owa mir schmeckt der om besten!
 
Borkenkaefer schrieb:
Oiso i bestö imma beim
"da Luigi"
Liechtensteinstrasse 8
1090 Wien
von 11 bis 23 Uhr Zustellung
01/310 19 30

San zwoa ned de billigsten, owa mir schmeckt der om besten!
lustig dea is jo glei bei mia
do kunnti hihatschn a ;).
 
Zurück
Oben