• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

sers ungust, vü spaß :hy:

i pfleg donn daweil a bissl en monolog :rolleyes:
 
morgn

oiso feuer und flamme darfsch jo eh imma sein, owa a gsatzl zu gred gherat hoit scho kurz :rolleyes:
 
Griaß eng :hy:

Oiso, des würd i a amoi so sogn und segn. Wir san ned fia de Spämma do das a se bei uns austobm kennan. Won sowos nu amoi passiat, miass ma hort durchgreifa. Wir lossn uns unsan Thread ned vasaun ;)
 
@bk: konn ma di a fia wahlkämpfe mietn, do kemmen solche sprüch imma guat ;)
 
gutn obend :hy:

wie wird dos spül heit ausgehn?
me glabt jo on unsre monnschofft und schätzt auf ein 2:1 :)

btw.... hät i mi nit lieba zu nem skelettmagier freezen lossn solln?
schaut IMO a geil aus, und donn werma wir drei im partnerlook ;)
 
morgn

jo mia soitn vielleicht wiakli üwalegn, olle an avatar zsnemmen - obwoi i do jo eha fia a andreas-hofa-spezial-büldl warad ;)
 
Ginseng schrieb:
morgn

jo mia soitn vielleicht wiakli üwalegn, olle an avatar zsnemmen - obwoi i do jo eha fia a andreas-hofa-spezial-büldl warad ;)

i bin eher firn jörg, dea verkörpert olle meine ideale ...
 
Mo'ään! i bin a wieda do :hy:

Da Ball woa gonz ok, bsundas lustig woan de ongsoffanen maturantn beim hamgehn: ana hot irgendwos gredt doss eam olle mit eanarem "verbalen gerede" ongengan und a ondara is auf da strossn gsessn und hot voi laut "stilla protest!" gschrian :D.
De obndgestoitung gestan woa wiedarum net so suppa, i hob ma es ländaspü ongschaut ;).

@freezed-büdl: Nemmama glei en selign Kaiser Koal ha :rolleyes:.
 
genmanipuliert schrieb:
i bin eher firn jörg, dea verkörpert olle meine ideale ...

mei geni, donkschean, wia hon i lei aufn jörg vagessn kennen, do ziach i freilich glei zruck ;)

@ungust: a dir a donkschean, des mocht ma richtig lust heia doch wida auf mein oidn schulball zgehn :D
 
Griaß eng :hy:
Ginseng schrieb:
@bk: konn ma di a fia wahlkämpfe mietn, do kemmen solche sprüch imma guat ;)
Sowieso, wonn de bezohlung stimmt moch i in meiner derzeitign Loge fost olles :D
genmanipuliert schrieb:
i bin eher firn jörg, dea verkörpert olle meine ideale ...
Danke, danke ;)

Wor gestern auf an Konzert. Hob ma in Ludwig Hirsch ogschaut. Mit dem Programm "Dunkelgrau". Wor fia mein Gschmock zu perfekt. Und zwoa nämlich genau gleich wia de Live CD, welche vor 5 Johrn aufgnumma woan is. Sogoa jeda Schmäh woa da gleiche :cry:
 
Hawedere!

genmanipuliert schrieb:
i bin eher firn jörg, dea verkörpert olle meine ideale ...

... wüüsd aa a Bärntaler werdn? *hrhr* ...

---------------------------------------------------------------------------------

Mei Aunsicht zum Thema "Avatarwahl 2004":

Nix Anderl. (Da miasch ma jo olle dirolerisch schreim ...)

Nix Jörgl. (Der is scho gstroft gnua mit seine Kollegas ...)

Nix Koarl. (Kennt ma jo glei de Sisi, in FJ oda de Mariatheresia nemman ...)

Meine Wahlvurschlog san (Incl. zugehöriga Zidade):

---> Da oide Fritz "Jeda soi nach seina Fasson sölich werdn" ...

---> Toni "Ja, das schdiiiimmd" P.

---> Bruno "Ich bin der Meinung" K.

Gez.

Goldi
 
Goldbergus schrieb:
Hawedere!



... wüüsd aa a Bärntaler werdn? *hrhr* ...

---------------------------------------------------------------------------------

Mei Aunsicht zum Thema "Avatarwahl 2004":

Nix Anderl. (Da miasch ma jo olle dirolerisch schreim ...)

Nix Jörgl. (Der is scho gstroft gnua mit seine Kollegas ...)

Nix Koarl. (Kennt ma jo glei de Sisi, in FJ oda de Mariatheresia nemman ...)

Meine Wahlvurschlog san (Incl. zugehöriga Zidade):

---> Da oide Fritz "Jeda soi nach seina Fasson sölich werdn" ...

---> Toni "Ja, das schdiiiimmd" P.

---> Bruno "Ich bin der Meinung" K.

Gez.

Goldi

dos du mein jörg verschähst duad richtig weh. ansunsten war i no firn kren!
i glaub i werd jetzt nämlich austreten aus dem verein. begründung: da kurt kren is obgsetzt!
hoffentlich scheint des donn a in da statistik richtig auf.

ansonsten foit ma in da gachen no da herbert "in aller klarheit" haupt ei. dea mocht mir hoffnung dos ma trotz ana schierchen figur & äußeren amoi vü göd vadienan konn :rolleyes:
 
morgn

i bin zwor a von da nit-aufgschlossnheit em ander gegnüwa schwar betroffn, owa wonn ma scho dabei san, nochand kennen ma a glei a bissl staatsmännischa weadn: oiso [x] fian thommi "ich habe große sorge" k., damit er wnigschtns posthum no vom ruhm kostn ko :)
 
De Diskussion zaaht se ;)

Nehmts a Büdl von an Älien ... des is neutral *ggg*

Wie wars mitm Mann im Mond? *sfg* ...

Oder was ondas Neutrales .... der do zum Bleistift (Der is zwor ned sölich - owa Koarl haast er aa ...):

dall.jpg


Zitat von dem da: "Sagt mal was Interessantes. Die Leute schlafen uns schon unter den Fingern weg" .. paßt doch ... *hrhrhr* ...
 
Griaß eich :hy:

Sog, Goldi worst du gestern in an Irish Pub und host a (oda mehrare) Guinnes trunkn?
Mir is koit.
 
heut in da fruah wors wirklich koid. owa i muaß härte bewahren und renn deshoib no imma mit kurze hemden umdum ...

owa des hot a wos guades. mei tee konsum, der stork obhängig von mein rum konsum ist, steigt enorm.
100% von gestern auf heut, leida hot des kan zusammenhong mit mein konto :flopp:


edit: jetzt bin i 21 johr oid, hob baustön unta mir die die €-millionen grenze knacken bzw. mit 2 mille dotiert san. und trotzdem bring is fertig dos i ma die quest rune in hell vor da nosen wegschnappen loss! :rolleyes:
nie moch i den scheiß quest in ana party, außa amoi (eigentlich zwamoi, owa zu 1.00 zeiten wors eigentlich egal) und grod bei dem amoi is die rune weg. i was ned amoi wöche dos wor wegen dem scheiß pickit.
i hoff es wor a schirche GUL rune :GRRRRRR:
 
Mo'ään!

Mei gott i bin auf da uni grod so eideckt dossi gonz zum einaschreibm vagessn hob :eek:.
Ondraseits hot da unistress a wos guads: I bin zu am Java-Tutor ernannt wuan :D und konn endlich mei erbärmliches studentnbudget a weng aufbessan ;).

no a beitrog zua avatar-diskussion: "des is ollas net so afoch"-sinowatz homma no net ghobt (woa des üwahaupt da sinowatz :confused::D). owa de voaschläge vom goldi san a :top:.

@geni: glück im leben, pech im Spiel? :rolleyes:
 
Zurück
Oben