• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Mo'ään!

Ha wieda a Prüfung erledigt, auf 6 Seitn hobi mi üwa "Glanz und Elend des Konsumismus" auslossn deafn :rolleyes:.
Steht nuamea no des horror wochnend (fr und sa en gonzn tog uni, sa und mo prüfungen :eek: ) zwischn mia und meim woiverdientn nixdoa.

@riachn: i bins a net des sogi glei :D

@aa: kopf hoch, nua wea untn onfongt konn hoch steign (oda so ;), i soit mea in philo-vo's aufpassn)

@bk: servaas, moch liaba vü glück und a bissi afoche tests draus, i fiacht mim können wiads nix mea :).
 
servas olle miteinonda :hy:

oiso wonn des scho bekannt isch nochand vagessts es, owa i hon heit echt lochn miasn: return of rocky

@geruch: jo i bins a nit
ugly.gif


@killi: hm, wonn i jetzat sog "in de bögn" nochand isch des wohrscheinlich a unbefriedigende ontwort, oda? ;)

@goldi: d'accord, mei föhla :D

@bk: in anlehnung an en goldi von vorher, vielleicht soitesch da anfoch amoi a maus ausm zoogschäft holn und se vor de augn von de ondan mit ana klanen guillotine enthauptn - so ois obschreckends beispiel
behead.gif


@ungust: tua da koan zwang an, post doch deine 6 seitn, warad interessant, irgendwia :D
 
Ginseng schrieb:
@geruch: jo i bins a nit
ugly.gif

#4
:D

so heit latein prüfung ghobt... 4 textstelln... 3 hob i hoibwegs kenna - die ane muass i am dienstog übasetzn... hoffentlich wird des wos... in da ochtn sand fetzen net so guat --> zusotz bei da matura
 
Borkenkaefer schrieb:
(...)
Sche longsom gengan ma de Tricks aus. I hob gestern vorm schlofa geh a Stickl Schokolad in a Mausfoin gebm. Jetzt schau i noch, is des Stickl weg und Maus is a kane drin :autsch:
(...)

Dr. Goldbergus empfiehlt die "Ali-Baba - Methode":

A Maus kaufn, selbige vierteilen und de Überrestln rund ums Mausloch aufhängan ... soit ohschrecknd gnua sein dass dei Viech sich auf da Stöh söbst bei DEM Weda a neiche Behausung suacht ...
a010.gif


Schmähohne: Probiers mit SO aana Falle ... do kauns nix fladern: (Die Stoffmeis' muast da hoid wegdenkn *hrhr* ...)

1131-msf.jpg


Oder wie wärs mit SOWOS ... :D
 
Bäh des wetta is wiakli oag, mia is beim radlfoahn aufd uni fost es gsicht ogfoin :eek:

@ginseng: de kuazfossung woa doss de meisten konsumkritiker wappla san weus imma irgendwos net überlegt hom des ihr gonze suderei gegenstondslos mocht. und doss konsumieren e gonz ok is, monche üwatreibns hoit wonn sa si wos drauf eibüdn wonns wissn wos wöches schnäppchen gibt. und zuletzt no doss en kapitalismus eigentlich nua gibt weu laut de protestanten gott den liebt dea a göd hot.
punkt :D.

@flash: haha, do kriagt ma wiakli lust auf schweinshacksn verprügln ;).

@mausefalle: i bin a fia de letzte, de is wenigstens stilecht :rolleyes:.

Ajo und danke ginseng dossd en ugly-smily wieda amoi brocht host - i bin imma zfäu zum söbasuachn
ugly.gif
 
@meis: osio bevor ma se gonz hinig mocht - einfongen, in an käfig steckn, mit am riesign hoizhammer auf ihnen "the bells of st. mary's" spün und berühmt werdn ;)

@konsumkritik: jo wos dadad ma olle ohne en weber maxl :)

@ugly-smilie: du ungust, sei mein gast :D
 
huch! a österreicher-thread.

i glab, do werd i öfters eiaschaun.
 
Goldbergus schrieb:
Schmähohne: Probiers mit SO aana Falle ... do kauns nix fladern: (Die Stoffmeis' muast da hoid wegdenkn *hrhr* ...)

1131-msf.jpg

I moa, i geh näxte Wochn in a Gschäft und suach ma so a Foin. Irgendwia gfoit ma de. Und donn bring i de gfongenen Meis in a Tierhondlung und schau zua wias as ana Schlong vafuadan :D
 
na des nenn i mol humor :D
auf alle fälle guatn morgn.endlich koane vorlesungen mehr und frei,frei,frei!!!
und nägste wochn geats ab zum villacher fosching.mol schaugn ob des wos kunn.de kärtna drahnen schun richtig am radl.

griass an olle(ungust,rexxar,goldbergus,ginseng,zappelfrey,borkenkaefer,AA,......)


killi
 
servas :hy:
scheisse, jetzt hotts mi a dawischt - gestern den gonzn tog im bett bliebn... jetzt is des erste moi, doss i wieder aufsteh... i hass es kraunk zu sei
*grml*
 
jo i wor gestern a fost den gonzn tog im bett, owa nit weil i kronk wor, sondern weil i am mittwoch bis 3 in da fruah gsoffn hob. :D
 
Mo'ään! und guat ebessarung on olle des not hom ;).

i meinaseits muas jetz scho aufd uni, zua voaletztn prüfung und donn am marathon bis 5e nochmittog - wea ma de daumen druckn wü - nua zu :D.

ajo und servas neicha :hy:
 
morgn

jo i schlias mi de besserungswünsch o, und häng no a toitoi fian ungust dro
 
Ginseng schrieb:
jo i schlias mi de besserungswünsch o, und häng no a toitoi fian ungust dro
#2 ^^
i wünsch mir a a guade bessarung ;)

heit muss i eh wos für de schui mochn, sonst bekomm i nu a zeitproblem :(
 
Mo'ään!

I sogs eich, gestan woa ka guata Tog: gestan spü i no nichtsahnend aufd nocht a runde wow, do verabschiedet si mei festplottn mit am interessanten schabenden geräusch auf nimmerwiedersehen :eek:. Des lustige is des des nua de windowspartition betroffen hot, linux is (daweu) no gonga.
Oiso steigi heit in da fruah mit linux ei und wü eich vo meina misere berichten - kummt des söbe schabenden geräusch und de partition is a tot :D.
Na zum Glick hobi no a Knoppix-CD (linux ohne installian starten) gfundn und vo der aus schreibi jetz - i fiacht morgen wiad a größere hardware-investition fällig ;).

Ajo de prüfung gestan is a net sooo suppa glaufn - i fiacht 8e in da fruah is zboid fia a onständige leistung :rolleyes:.
 
jo zunächst jedm ders no braucht a guate besserung :)

und im speziellen deim pc ungust, des klingt jo gelinde gsogt interessant :rolleyes:
 
UNGUST: auweia!des kenn i!vor 2 jahr hat sich mei plattn a mit ahm kratzn und jauln ins nirvana verabschiedet.da war dann der lesekopf hinüber und de hab i wegschmeissn miasn :( i hoff du hast da mehr glück.

übrigens ein ferien gute morgen blinzeln :)
 
Moin!

Damit der Tog amoi aundas beginnt ... :


Wolfgang Schüssel besucht Washington und übernachtet im Weißen Haus. Mitten in der ersten Nacht: ein eiskalter Windhauch weckt ihn auf, und es erscheint der Geist von George Washington.

Schüssel denkt sich: "Der hatte es doch damals auch nicht leicht, vielleicht kann der mir einen Tipp geben". Also fragt er ihn: "George, wie kann ich meinem Land helfen?"

Washington antwortet: "Sei immer offen und ehrlich und gib den Leuten ein gutes Vorbild, so wie ich es getan habe."

Nächste Nacht - wieder ein Windhauch. Es erscheint der Geist von Thomas Jefferson.

Schüssel fragt wieder: "Thomas, wie kann ich meinem Land helfen?"

Antwort von Jefferson: "Reduzier' die Regierung und die Verwaltung auf die Hälfte, und senk' dafür die Steuern, so wie ich es getan habe."

Die dritte Nacht - diesmal erscheit der Geist von John F. Kennedy.

Schüssel fragt auch ihn: "John, wie kann ich meinem Land helfen?"

Antwortet der: "Fahr nach Dallas, so wie ich es getan habe ..."
 
@ Zappelfry:

Erschtens: Willkommen im Austrian Asylum :hy:

Zwotens:

Zappelfry schrieb:
jo i wor gestern a fost den gonzn tog im bett, owa nit weil i kronk wor, sondern weil i am mittwoch bis 3 in da fruah gsoffn hob. :D

Mir ham aa nix audares angnomman.

Aba i hab seltn an so trockanan Satz glesn, der sofüü "Wahrheit" enthoit ... *hrhr*...

Gruß

Gold
 
@golbergus: lol :D

@olle, de krank san: guate besserung; alkohol und medikamente sind zusammen ziemlich brutal; ende vo meine weisheitn

@unGust: solangs cd-rom-lw ned komische geräusche mocht.....

mfg
 
Zurück
Oben