• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

UnGUST schrieb:
(...)
i fiacht morgen wiad a größere hardware-investition fällig ;).
(...)

Ageh.

60636.jpg


Dr. Goldberg empfiehlt (unter anderem aus eigener Erfahrung):

Samsung SpinPoint P80 160GB 8MB Cache (SP1614N)

Is be diversen Händlern wohlfeil um knöppliche 80 €uro. - sprich Fuffzich Cent pro Gigabütt ... oiso ned großortig teia, söbst fia an professionellen Studentn wia di *hrhr* ...

Bei mir hackelt derzeit a so a Viech. Owa i mecht mir a 0/1 - RAID mit viere von denan mochn ... des san ausfoissichare 320 GigaBüttn ... des soit fia olle Ewendualidädn reichn ...

Link zum Geizhois
 
:lol: goldi... die gschit is supa ^^
@festplottn: i hoff meine geht nie ei - do is zu vü obn, was i behoitn möcht - oba do gibts jo eh extra eigene programme und sogor firmen de sowas mochn... zb für konzerne etc
des goid darad i a ausgebn ^^
 
datenrecovern ist halt schierig bei physischen fehlern auf da plottn!des geht lei,wenn sachn glöscht,formatiert hasch,aba nit wenn die plattn selba kaputt isch aussa es sein lei einzelne clusta betroffn,auf denen eh nix war oder lei unwichtige sachn,dann kannst de datn wieder herholn.


killi
 
damnit
des hob i net gwusst - hob moi an bericht im tv gsehn und danoch hob i glaubt, doss des immer funkt

ahh... i glaub i besorg ma a 2te plottn und kopier des gaunze zeig auf de a 2ts moi :D
 
Mo'ään!

I hobs gschofft mei PC is wieder unter den Lebenden - nuamea no ca 100 programme zum installian :D.

@goldi: sog host du dein doktor in gedankenüwatrogung? wonn jo hostas guat bewerkstelligt, genau de festplottn hobi ma kauft :eek:
 
morgn

ma heats bloß auf von hinige plattn zum redn, sonsch kriag i a no angst um meine datn :rolleyes:

@dialekt: i schliaß mi em aa o, wonn des a dialektthread warad donn warads jo onstrengend do harinnen so zu postn, owa wir redn olle in echt a so ;)
 
dialekt... haha... als ob ma in östreich lei oan dialekt hattn.wenn jeda echt volle dialekt redn dat,donn warats für ins olle a a bissl schwierig.alloan de tiroler :) und xiberger zommen mit de wiana,kärtna und steirer :)
übrigens wünschst ma 3 nette tog am villacha fosching mit a ehemolign arbeitskollegin :) ... wo i schlof... i hoff nit auf ihra couch... abo des isch off topic :)


killi
 
Mo'ään!

@dialekt: i sogs eich, a konversation in so ana oat vasteht ma prinzipiell bessa, net schlechta :rolleyes:. ob woi i sogn muas, gegn de rednsoatn vo meina zuagmuteten bini nix, do hobi monchmoi oage probleme dossi wos net vasteh :D

i wü jo ned scho wieda mit da festplottn onfonga, owa kennt si wea mim bootmanager vo windows aus: i hob nämlich beim neichinstallian a weng an bledsinn gmocht:
nochm eastn moi installian hobi wos higmocht doss windows nimma gebootet hot und hob donn noamoi drüwainstalliat , leida ohne zu formatieren. jetz geht on sich ois bestens, nua beim hochfoahn zagta ma fia 30 sekunden de auswoi zwischen 2 verschiedene windos (dem aktuellen und dem des e nimma geht).
Waas wea ob ma des irgendwie einstöhn ko doss ea de auswahl nimma onzagt sundan afoch ans vo de zwaa windows nimmt? :confused:

so und jetz gehi wieda wow spün ;).
 
@killi: jo nochand vü vagnügn, es isch jo grod luschtig, do fohrsch noch kärntn und i jetzat wida noch tirol - rege entwicklungshilfe nenn i des ;)

@ungust: amoi a opfa von ana hinichn systempartition zu werdn, des homma do harinnen glaub i no ned ghobt - owa wia des ostellst, do bin i üwafrogt...kennt imho a sein, doss des gor ned wegbringsch, weu wo soit ma sowos einstelln...höchstns im bios irgendwos, owa eha a nit...neich formatiern sog i :D


edit: morgn

edit2: wos fian bk und seine meis :D
000000000000001tl.jpg
 
@ginseng: du bist so bes!!! wo host ddu des her??

@ungust: arme sau ;) entweda duast das formatieren (des moi wirkich) oda du frogst auf oc.at

edit: morgn
 
Mo'ään!

@ginseng: mit dem büd miassat eigentlich voam onschaun vo dem thread a dialogbox wia "wenn ich eine maus bin muss ich volljährig sein um den inhalt dieser Seite zu betrachten" kumma :D.
 
serwas di wadln

na leiwand - gibts 'nen ganz'n Oesterreicher Thread und ich entdeck' erm erst jetzt...
 
Mo'ään!

I muas mi weida amoi auf französisch empfehlen, i foah üwas wochnend zua zuagmuteten und wead daher bis montog duach obwesenheit glänzn ;).

Mochtsas guat und passts auf eich auf :hy:.
 
Habedere.

@ Dialekt:

I vasteh ned gaunz wos do mit "Ein Thread im Dialekt" gmaant is ... mir schreim eh normal ... Ah! I hobs! Der maant olle aundan Threads do in den Forum ......

@ Mauserei'n:

Tststs .. wieder amoi tippisch ... Sauerein do vabreitn *hrhr* ...

@ Gedaunknlesn:

Njet. Des übalos i in schweiza Löfflbiaga und seine Hawara. Owa i bin des normalen Lesns mächtig und ob und zua lies i no Testberichte ... hauptsächlich waun i mir söwa wos kaufn wüü ... :D

@ WoW:

Is ma 'z teia. I bleib bei mein D2 LoD und mein PP ...

@ Neiche:

Lesn büdet. Und nirgenst woaunders wirst derort mit Gewoit gebüdet ois im OT *hrhrhr* ...

Ajo: :hy:

I donk'schee fia eicha Aufmerksamkeit. Jetz kennts wieda wos hakkln gehn *fg*
 
Moa'ähhhn! :hy:
Ma, heit bis vieri schui!!! kaunsi des wer voastöhn???
und daun endlich
wochenende
!! *freu*
heit nu lan bis morgn und daun schlofn und fuatgeh!! *doppeltfreu*

So long....
 
i hob scho ferien ^^
obe e nua a wochn daun is eh vorbei :(
und i muass de meiste zeit eh wos für de matura mochn... najo dauert jo nimma laung und daun is vorbei ^^

gz
 
Zurück
Oben