• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

wWaahh jo jetzt hät i fast weihnachten vergessen^^.

Naja dann Frohe Weihnachten an alle Christen :).

Alln andan schönen Urlaub oder an Panic Room zum vasteckn^^
 
Frohe Weihnachten :WD

Wie kann man des hektischste Fest im Joahr vergessen :ugly:

Najo,ois dann...lossts Eich guat gehen! Mir sehen uns im neichen Joahr :WD
 
Moa, de Antn woa guad. Und de Geschenke woan a supercool. An Kalender mit pro Tog a Sudoku :D I gfrei mi über so klanigkeitn wo ma merkt de leit hom se wos docht dabei.
 
Leutls des Weihnachten des Jahr is supa. Gestan fein diniert dannach zu an hawara und durt nomoi gfeiat. Nächstes joar schlag ich des als Liad für de Familienfeuer vur ;)

heute 2. Bescherung und wieda gfressn
morgen no 2 Bescherungen und 2 mal fressen

i wer so blad sei noch dem we ^^
 
Voarsätze die der oide eh net einhalten wird xD

Oba gfressen ohne Ende..so kennan mir des :WD
 
Guadn Rutsch bzw sand scho olle ausm Koma erwacht? (bei mir wors heia ruhig wie nie ^^)
 
Bei mir a ka Koma. Hob oiwei brav Mineral dazwischen drunga. Drum hob i bis hoiba siebane ausghoidn. :D
 
morgn,

jo ois guate a fia 2011. hobs a komalos üwastondn.
 
Naguad, des woa jo kloa. Du bist jo scho oid und weise :D
So, jetzt probier i mi om heitign Sudoku ;)
 
Jo, owa des is so a Kalender. Jeden Tog a neichs :D

I spü grod DC Universe Online. Für Comic Freunde a Pflicht Spü.
 
UNd i überleg ob i mir a externe soundkoarte kauf...hot do jemand empfehlungen?
 
hm, spüle...tuat wer minecraft spün?

@phoenix: na leider nitta, owa aus neugier, warum a externe soundkartn? koane steckplätz oder tiefere gründe?
 
Na Minecraft spü i ned. hob owa nur guads drüba glesen.

@soundkortn: wenns nur ums zockn und musik hearn geht, nimm a interne. Owa ka creative, de soin mist sei. De Asus soin gonz guad sei.
Den besten Sound kriagst owa imma nu mit an guadn Verstärker und ordnliche Boxn.

Wenns owa ums Musikaufnehma geht is des schwara. Do kummts drauf o wosd mocha wüst. Oiso wiavü Mikro eingänge, Ob Gitarrn Signale oder Midi Sochn eine soin.
 
Zuletzt bearbeitet:
Na,i wüll nur gscheit Musik hearn.Mir is der Kontakt obbrocha am Laptop..oba komischerweise funzt des noch,wann i do an Kopfhörer reinstöpsel..i hob hoild nur docht,dass i vielleicht a neiche soundkarte kauf..deshoib die Frage :)
 
Zurück
Oben