• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Trinkgeld...joa,hob heit gutes kriagt^^.Wie i erfoahr hob,tummeln sich bei uns an haufen Schauspieler und Sänger..i glab i knüpf Kontakte und oarbeit mi nach oben lol

Ma konn des a foilsch verstehn mit dem Service ;)

Ausserdem is mir aufgfoilln,dass viele Landsleute von uns nach Berlin gehen..wo is los bei Eich dort unten? Ka Plotz mehr?
 
I wü jo nix sogn oba laungsam wird des zum Selbstprofilierungsthread. Najo, wers braucht, wird scho seine Gründe hobn. :rolleyes:

@Rest: Servas! :hy:
 
wos manst mit selbstprofilierung? da junge phoenix erzöht bloss vo seim auslaundseinsotz im piefkelond. i fiend des passt.
 
Ah geh der Autho musste hoilt a wos sogn,wenn er des so empfindet,wirds scho passen xD

Immerhin trog i vül Kultur nach Berlin lol
 
wos manst mit selbstprofilierung? da junge phoenix erzöht bloss vo seim auslaundseinsotz im piefkelond. i fiend des passt.
Der Ton mocht die Musik. Ma muass net dauernd erwähnen wöche selbst-ernannten tollen Leit bei an sand.
Sowas kummt oba meist imma von de söbn Leit... wos sois, wie bereits gsogt, er wird seine Gründe hobn.
 
Wie jetz,denkst du allen Ernstes,ich protze gerne rum? tut mir leid,dass ich mich auch mal mitteilen will :(

Wie auch immer,ihr könnt ja auch was erzählen..
 
nana, tuats lei weiter, a bissl äktschn da harinnen schad nitta - meine wettn platzier i aus gründn der neutralität (österreich!) owa natürlich geheim
 
An schenan gruaß vom Wörthersee an olle Österreicher. Muass i wenigstens ka Ongst hobn, dass i bis zu Diablo 3 niemondn zum spüln find :D
 
Ach,der Wörtherteich ;)

I werd D 3 woarhscheinlich goar net spielen können :(
 
sers neicha

a sog doch so wos nitta phoenix, wo a wille isch, do isch a a weg
 
wos is des D3 eigentlich? sunst reden imma olle vo 3D :bersi:

grüsse ausm vorarlberg!
 
Na suppa die Voararlberger san auch glandet ;)

Ginseng,des i leida so xD i hob erstens mal kan rechner der leistungsstoark is und um mir an neichen zu kaufen,fehlt mir momentan des Geld xDD
 
sers xiberger

@phoenix: woasch eh, bis d3 aussa kimmt (in 3d), do brauchsch koa geld mehr, do homma des scho längst üwawundn und olle mochn ois umsinsch
 
Obgesehen davon wird d3 ned so aufwendig, des rend a auf deim rechner :D

@neiche: sers :hy:
 
I mein ja nur,dass der Laptop vor 2 Joahren suppa woar xD und jetz haben die die Systemanforderungen von den Spielen olle hochtrieben..des is zum erbrechen xD

Oba wenns eh net so aufwendig wird,kann i ja noch hoffen lol
 
Ajo und i hob grod glesen das 2011 ka Blizzard Spü rauskummt. Oiso fois dei Rechner D3 2012 wirkli ned dablost (glaub i owa scho), donn host wahrscheinlich bis do hi gnua Göd fia an neichn.
 
oda no gnuag zeit di auf oan vakauf deina niern vorzubereitn
 
Sers Voran :)

Joa jedenfalls..i werd schaun das ich an neichen lappi kriag. Der oide tuat seinen Dienst sehr gut..wird oba boild zeit für die Rente^^
 
Zurück
Oben