• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Fouglech isch e Ibürgerig so oder so nume schlächt für üs, oder?

Gägestimme?
 
einzigi vorteil:

richi usländer
meh genotype, anderi rassene, mischling sölled robuster si
arbeiter für jobs, wo d schwizer sich z fein sind

tönt hert, isch aber so
 
Punkt 1 und 3 si agno, Punkt 2 isch nid wichtig, da mir keni natürleche Feinde hei und im ne gmäsigte Klima läbe...
 
aber sicher hend mir natürlichi feinde. nöd immer nur makroskopisch denke bitte ^^
 
Guet demfall isch d'Schwiiz sälber schuld, tönt au hert, isch aber so denn we sie würkli nur die Riiche hette welle inneloh, hätte sie die Chöschte erhöht. D'Schwiiz hätti halt nach dere Immigrationswelle im letschte Jahrhundert selle STOP säge und das es got gseht mer am Bispiu Liechtestei. Ibürgeret wirsch do so guet wie gar nit, uffenthaltsbewilligung chasch dr öpe nach 5-10 Johr abhole we de dich aber au immer kümmeret hesch.

Das en Usländer enem Schwiizer d'Arbeit e wägnimmt oder minderwertigi Arbeite macht..... naja glaub das freut d'Arbeitgäber oder? Die sind doch froh we sie chönnt Gäld ispare i dem sie weniger Lohn und Leistige a dä Usländer abgähnt. I dr Schwiiz bestimme die Riiche was got......
 
erchlär mir doch mal, vo wo du das mit em liechtestei nimmsch. ich han 2 liechtesteiner i mim fründeschreis, bzw schwizer wo jetzt liechtesteiner sind. mit eim wohni sogar zäme.

und im liechtestei isches als europäische usländer nöd schwer zum ibürgeret werde. au wohnsitz gits easy. einzig und elei blöd tüends, wennd din wohnsitz denn wieder id schwiz leisch, und nach es paar jahr zrugg wetsch.
 
Zitat: "Ein Staatsbürger, der sich seit zehn Jahren ordnungsgemäss und ununterbrochen mit einer Aufenthaltsbewilligung im Fürstentum Liechtenstein aufhält, kann um Erteilung der Niederlassungsbewilligung ansuchen, sofern im Zeitpunkt des Gesuchs kein Widerrufs- oder Ausweisungsgrund vorliegt. Völkerrechtliche Vereinbarungen bleiben vorbehalten. "

Zitat: "Die Aufenthaltsbewilligung ist befristet und berechtigt Arbeitnehmer oder selbständige Erwerbstätige (nur EWR-Staatsangehörige) sowie deren Familienangehörige zu einem Aufenthalt in der Dauer von maximal fünf Jahren bzw. einem Jahr, sofern der vorgesehene Aufenthalt länger als ein Jahr dauert. "

--> heisst das man 2 mal die Aufenthaltsbewilligung benötigt soweit ich das verstanden hab um überhaupt nach 10 Jahren die Niederlassungsbewilligung zu bekommen.

Zitat: "Das Auslosungsverfahren stellt eine absolute Neuigkeit in Europa dar und ist an das „Green Card Verfahren“ in Amerika angelehnt. Es geht darum, dass die Hälfte der zu erteilenden Aufenthaltsbewilligungen im Fürstentum Liechtenstein im Sinne eines Zufallsprinzips ausgelost werden. Dabei können 28 Aufenthaltsbewilligungen für erwerbstätige EWR-Bürger und 8 Aufenthaltsbewilligungen für nichterwerbstätige EWR-Bürger erteilt werden.

Es ist vorgesehen, dass diese insgesamt 36 Aufenthaltsbewilligungen nach einem Verfahren erteilt werden, das allen Bewerbern Chancengleichheit garantiert. Diesem Grundsatz der Chancengleichheit wird dadurch entsprochen, dass sog. „Bewerbergruppen“ definiert wurden. Dabei handelt es sich insbesondere um die Unterteilung in Erwerbstätige und Nichterwerbstätige (Rentner, finanziell Unabhängige).

Die Auslosung gliedert sich in eine Vor- und eine Schlussauslosung. Für die erfolgreiche Teilnahme an der Vorauslosung ist erforderlich, dass: der Bewerber EWR-Bürger ist, das Gesuchsformular fristgerecht und vollständig eingereicht wurde, die Gebühr rechtzeitig bei der entsprechenden Bank einbezahlt wurde, und keine Mehrfachgesuche vorliegen. Erbringt der Bewerber dann nach Aufforderung die entsprechenden weiteren Unterlagen, wie z.B. Passkopie, Arbeitsvertrag etc., so nimmt er nach Überprüfung der Allgemeinen Voraussetzungen und der Ausschlussgründe nach Art. 10 ABVG an der Schlussauslosung teil."


weiss nit was do set easy si.... und zum ibürgere han ich gat nüt gfunde da afaik ke Ziit meh.
 
ja guet, das gilt für d ämter. hesch wohl vergesse, dass es nur 30k ländler git, und fast jede irgendwie ime familieclan isch. glaub mer, s isch eifacher als es da staht.
 
nei han ich scho nit vergässe aber ich chan so nur a die Infos anne.... . We mer die nötige Beziehige het gots sicher no schneller aber ... naja. Ich blib ir Schwiiz wohne und bin halt en Pendler.
 
woane? nach liechtestei? du schaffsch in liechtestei? ^^
 
Arwen_Phoenix schrieb:
Zigi und Bier? *kotz* do wird mir immer total schlächt. Da chan ich au grad am Bierschuum schmöcke *würg* isch öpe s'gliiche ergebnis.

@the one who ask about my job.......

ich schaffe siet 2 Monat i nem chline 4 Mann Ingenieurbüro als Konstrukteur. Ich han d'Lehr z'Langethal (kt. bern) gmacht und bin itze am 13. August abe uf Buchs (kt. St. Gallen) züglet. Itz muen ich zwar jede morge und abe e viertel stund mit em Velo übere uf Liechtestein fahre aber die super Natur hier isches eifacht wert. Naja und vom Job her isch es eifacht e riesigi Herusvorderig für eim sälber. Ich han vorher bim AMMANN gschaffet falls das öper kennt. Stelle Baumaschine, Beton - und Asphaltalage her. En riese Betrieb und dementsprechend het mer sech au chönne ibringe nähmlech nada nix gar nix nüt! Das isch itze ganz anderscht. Mer isch mit verantwortlich fürs überläbe vo dem Büro und das gfallt mir super. Zuesätzlich isch d'arbeit abwechsligsriich, mer wird als "neueinsteiger in der berufswelt" vollkomme aktzeptiert und ernscht gno. naja mir gfallt das halt wenn ich mich mit ere bude chan indentifiziere und chan säge, das e teil au uf mim mischt gwachse isch.

so..... schlofet guet dir Chönige vo Ängland (na woher isches? :D )

stoht der dobe ja ;) wieso? isch nit guet?
 
Nei, isch nid guet. Du erhöhsch zwar s'BSP, aber s'BIP wird nid erhöht dür dini Arbeit (isch doch so gsi, oder?)

Wie wyt pändlisch eigentlech jede Tag?

Njo, jetzt hei mir 20% angeri Bevöukerig und die bringe mer jetzt nüm wäg, aber ohni die isch d'Schwiz ou nüm müglech.
 
hm fahre jede Tag e viertelstund hin und e vierstelstund zrugg also nöt sooo wiit :). Wes ir Schwiiz ke Arbeit git mues mer sich halt anders witig ummeluege. Viellecht sötte es par Firme nit uf denne x Jahr Bruefserfahrig poche :rolleyes: aber easy, mir gfallts da super.
 
Jo, das isch scho doof, wüu wenn ke Bruef bechunnsch, chasch ke Bruefserfahrig sammmle--> git immer weniger erfahrni Lüt...
 
Hiho Scorpi, wie isches gsi, aso näbem vile Bier (so düre Tag, näb dr Schueu:D)
 
düre tag näb der schuel und näb em trinke?

hmm... das isch jetzt würkli schwirig :D

nei, ich bin halt heigange meischtens nach de schuel und han no ufzgi gmacht, grelaxt vorem usgang und denn halt znacht gässe... ab und zue bini no mit de kollege id city füre go ichaufe und dergliiche ;)
 
Isch jo glich no guet usecho, ou ohni passends Auter, he??:D

Ufgabe hets dert ou gä?? Und du hesch die gmacht?? :eek: tolli Ferie-.-':D
 
MAn ich fahre glaubs nie meh am Sunntig abig mit em Auto vo minere Fründin her hei!
Und Ihr hend alli es cools Weekend gha?
 
Huhu Scorp :hy:

Ha schöns, müeds WE gha wi geng.

Was isch de dir passiert Pantoffel? o_O
 
Zurück
Oben