lastemperor
Guest
Fouglech isch e Ibürgerig so oder so nume schlächt für üs, oder?
Gägestimme?
Gägestimme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Herzlich Willkommen!
Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.
Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.
Arwen_Phoenix schrieb:Zigi und Bier? *kotz* do wird mir immer total schlächt. Da chan ich au grad am Bierschuum schmöcke *würg* isch öpe s'gliiche ergebnis.
@the one who ask about my job.......
ich schaffe siet 2 Monat i nem chline 4 Mann Ingenieurbüro als Konstrukteur. Ich han d'Lehr z'Langethal (kt. bern) gmacht und bin itze am 13. August abe uf Buchs (kt. St. Gallen) züglet. Itz muen ich zwar jede morge und abe e viertel stund mit em Velo übere uf Liechtestein fahre aber die super Natur hier isches eifacht wert. Naja und vom Job her isch es eifacht e riesigi Herusvorderig für eim sälber. Ich han vorher bim AMMANN gschaffet falls das öper kennt. Stelle Baumaschine, Beton - und Asphaltalage her. En riese Betrieb und dementsprechend het mer sech au chönne ibringe nähmlech nada nix gar nix nüt! Das isch itze ganz anderscht. Mer isch mit verantwortlich fürs überläbe vo dem Büro und das gfallt mir super. Zuesätzlich isch d'arbeit abwechsligsriich, mer wird als "neueinsteiger in der berufswelt" vollkomme aktzeptiert und ernscht gno. naja mir gfallt das halt wenn ich mich mit ere bude chan indentifiziere und chan säge, das e teil au uf mim mischt gwachse isch.
so..... schlofet guet dir Chönige vo Ängland (na woher isches? )