• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Ich han mich drü zwei mal verfahre und bin dauernd im Stau gstande! So han ich dopplet so lang gha wie normal!
Wo bisch du gsie Red Scorpion?
 
Geit so:

Am SA hei mer dr Match wäge 1 Goal verlore:wand:
Hüt isch nid so geniau gsi, bzw. längwillig

Dr Scorp isch in Ängland gsi:clown:
 
moin mori :hy:

lastemperor schrieb:
Isch jo glich no guet usecho, ou ohni passends Auter, he??:D

Ufgabe hets dert ou gä?? Und du hesch die gmacht?? :eek: tolli Ferie-.-':D

ja, ich bin eifach immer mit de ID vom kolleg umegloffe :p (de hett ebe no de pass debii gha ;))

und ferie sinds wie gseit ned gsi... und ich ha si ja eigentli für mich sälber gmacht, well das wo ich deht gmacht han, en vorbereitigs kurs fürs FCE (first certificate of english) gsi isch, und ich das am 14. dez mache ;)
 
Mach wahrschinlech o gli First Certificate :)

Ha dänkt, weni scho ke Änglisch me mues nä (ha Lat aus 3. Sprach) de machi doch no so öppis *g*
 
aber das certificate wird ned en spaziergang und de nögschti termin isch erscht weder im märz....
das teil wird ebe nur öppe 3x im jahr abotte zum mache, wells wältwiit zum gliiche datum duregfüert werd..
aber ich säg der eis, z versaue würd i mer ned unbedingt erlaube, das teil choschtet da bi ois i de schwiiz 345.- -_-
 
hoi zäme :hy:

also ich han am Fritig Abe, Samstig Abe DVD Night gmacht :) und am Sunntig schön usgschloofe. Han chli welle modde aber irgendwie gaht das nit -.- bzw. gönnt die Programm nit und itz halt widr schaffe agseit :)

Dazumal het Lehrere gseit ich chönnts First e so probiere aber dazumal han ich no nit soviel stütz gha um das s'Zahle -.-
 
und jetzt hesch stütz oder was?^^
naja, ich finds au wenn mer "stütz" hett, en rächt unverschämmte priis, und en versiffer sött mer sich dört würkli ned leischte... das isch ned eifach mal so zum spass oder ineluege gmacht... aber wenn du natürli guet in änglisch bisch, why not?^^
 
@Pantoffel: Handbau

@Scorp: First?? Njo, bi üs gits so Kurse ir Schueu wo me cha bsueche fürs First...

@Duga: Für was nimmsch du Lat?
 
lastemperor schrieb:
@Scorp: First?? Njo, bi üs gits so Kurse ir Schueu wo me cha bsueche fürs First...

ja, bi ois gitts die kürs au... aber ich has jetzt eh voll geil gha in ängland obe, 4 woche 6h/tag first vorbereitig... ich bin jetzt eigentli no rächt guet informiert und müesst eigentli nümm i de kurs gah, wo no offeriert wird, machen aber no fertig bis zum first, the more experience u have, the better is the chance to pass...

oder so :p
 
:lol:

Versiffe wird is sicher nid, da lueg i de scho :)

And that's the way the cookie crumbles.... :irre:
 
@koeby: :D

@Scorp: -.-'

@Pantoffel: Z'Herzogenbuchsee, aber bi de Juniore (U19)
 
Red Scorpion schrieb:
ja, bi ois gitts die kürs au... aber ich has jetzt eh voll geil gha in ängland obe, 4 woche 6h/tag first vorbereitig... ich bin jetzt eigentli no rächt guet informiert und müesst eigentli nümm i de kurs gah, wo no offeriert wird, machen aber no fertig bis zum first, the more experience u have, the better is the chance to pass...

oder so :p
du bisch doch ade kanti, oder? wieso büüted die de nurs first a? das isch eigentli mega eifach und söttme mitem kantistoff praktisch ohni vorbereitig schaffe.. würd a dinere stell eher wägem advanced luege, da hesch me devo.. min brüeder macht sogar direkt ab kanti sProficiency.. das brucht de scho chli me ufwand, aber sAdvanced sött me mit chli lehre allemal guet schaffe..
 
Bi üs chasch theoretisch ou aus mache, aber Prophecy isch sehr schwär (emu füre normau Stoff), dorum söue mer nis das nid atue:D
 
CinnaMoon schrieb:
du bisch doch ade kanti, oder? wieso büüted die de nurs first a? das isch eigentli mega eifach und söttme mitem kantistoff praktisch ohni vorbereitig schaffe.. würd a dinere stell eher wägem advanced luege, da hesch me devo.. min brüeder macht sogar direkt ab kanti sProficiency.. das brucht de scho chli me ufwand, aber sAdvanced sött me mit chli lehre allemal guet schaffe..

also nei, d kanti machi ned, ich gang nur id schuel uf em kanti areal (underschiid :p)
und ich meine, wenns mer so easy fürs first reicht, werum denn schwerer mache? Ok, mer hett velecht en chliine vorteil, aber ich glaube denn würd i ehner no übers delf nahdänke, well denn chasch di i 2 sprache uswiise und das isch, minere meinig nah (isch scho bewise worde), nützlicher... (btw, in ängland obe hämmer exercises - vorallem listenings - gmacht vom advanced, ich han meischtens 27 und meh pünkt gha ^^)

btw: isch dis pm fach kabutt? :p
 
nei eigentli nöd und es sötti rein theoretisch sogar na 3 leeri plätz ha.. :hammer: was zeigts de füren fehler a?
 
kä fehler... nur isch de kontakt so aprubt abbroche und ich tappe wägem samschtig immer no im dunkle :hammer:
 
weisses doch sälber au nani, aber ich schribe mal mim brüeder es sms und fragen..
 
Zurück
Oben