• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

ja lol, im fernseh sinds warschinli aber au e chli grösser und büüged sich dadürch eher als en churze... dänke chuum ihr händ grad mit de profi 4m dinger gmacht oder? :eek:

kei ahnig, aber 4m chönnt sogar stimme. glaub scho, dass das die lange gsi sind.

Mou, d'Stabhochsprungstäb wo mir hei gha, si ca. 4m läng gsi:D

@arwen: Het dä Turnlehrer UV Lehmann gheisse??:D

@Turne: Sport isch cool, solang me Abwächslig dinne het...

lol abwächslig? wer bruucht scho abwächslig? spiili elei langed, halted di fit, förderet de teamgeischt, steigeret dis asehe, laht dini reaktionsmöglichkeite id höchni schnälle etc. etc. ich chönnt no ganzi büecher drüber schwärme.... :rolleyes:

lastemperor schrieb:
Mou, d'Stabhochsprungstäb wo mir hei gha, si ca. 4m läng gsi:D

@arwen: Het dä Turnlehrer UV Lehmann gheisse??:D

also de Einti het H. Kaser gheisse (1. + 4. Lehrjahr)
de Zwoti glaub H. Uhlmann (2. + 3.Lehrjahr)
und dä i de Sek H. Schönthal :)
dä vo dr BFF glaub H. Stucki oder so..... naja :D

he also Hochsprung findi ömu besser als Bodeturne -.- . A de Ringe han ich mich au immer wohl gfühlt :)

Ps: mir hend im 3. + 4. Lehrjahr sogar im Hardstadion dörfe Golfe :lol:

Mir dörfe vilech ou no Golf spile, aso wahrschinlech eifach chli putte (Hei jo es Green häre do) und chli Bäueli is Gmües jätte:cool:

Njo, dr UV isch im Fau ou so ne Typ wo nur spüut, zwüsche düre müesse si vilech wider e Stange ufechlättere oder chli Seiligumpe und de isch das d'Fitness gsi fürs Semester:D

Awäseheit stört ihn übrigens nid:D

@Scorp: Nur Schutte isch ou shice;)

also bim Uhlmann isch allgemein bekannt gsi das mer s'ganze Semeschter über nur spillt. S'Golf isch au nice gsi nur het ich lieber mini eigete Schläger benutzt :D.... die Chlöpfer vor Schuel...... naja sind ebe nur zum unkontrollierte chlöpfe guet gsi :lol: Nachene bim isammle hend jedesmal 10< Bäll gfählt :) was villecht derzue gführt het das d'Lehrer heimlech uf nere Driving Rang sind go Bäll mugge ^^ :eek: :lol:

Loool, i möcht mou gseh, wie eine ufem Fäud umesecklet und Bäu sammlert, während die angere munter drufhoue:D:lol:

*headnut* natürlich hend erscht alli ihri bäll verschlage und denn sind mers go isammle...........

........ jede faus

fasch immer :D

Nei, i ha meh gmeint, wo dr Lehrer isch go Bäu mugge:D I wär so gärn hingedra gstange und het drufghoue:D

Todespantoffel schrieb:
Hend Ihr mal Handball gspielt i de schuel?

jau, isch no rächt luschtig gsi... ok, vellecht es bitzeli vill fehlpäss (aber isch no im bereich des ertragbaren gsi... vo daher..), aber suscht isch würkli voll easy und flüssige spielverlauf mit goal am schluss gsi... keis problem ;)

Bi üs isches würklech schlimm, ke Fluss, Verteidigung steit uf dr Mittulinie und Päss chöi ca. 6 vo 16 gä... Naja vilech erwarti ou z'vüu, wüu bi üs im Team isches scho chli angers...:D

also spillsch du handball?
ja ich känne das, isch scho chli frustrierend wenn mers no usserschuelisch spillt... das selbe in grün bim unihockey bi mir... mich figgets amig au uhuere ah unihockey z spille, well jede meint, mer chöng mit em schläger grad das mache wo eim passt ^^

ich hans gfüehl das de Sportlehrer au uf sini eigeti Interesse lueget. Dä ir Sek het vill Handball und Volleyball usserhalb vor Schuel gspillt und prompt hend mir das auch im unterricht gmacht. Dr einti vor GiBLa het au Volley gspillt weshalb mir vermehrt Volleyball gspillt hend.

Ps: das de Lehrer isch go Bäll mugge isch nur e Vermuetig vo mir, da d'Gwärbschuel für settigs eigetlech kes Geld fürig het und so Golfbäll choschte scho mal im Billigberiicht bis 1.- weshalb ich mir halt dänkt han das die uf illegali Art und Wiess aggeignet worde sind. Das Bild "Sportlehrer mugget Golfbäll uf dr Driving Range" han ich mir guet chönne vorstelle und müässe grinse. Han mir dänkt das ich so die Tatsach chönnt ufkläre weshalb er jedesmal so usgflippt isch wenn mer nit alli Bäll am Schluss gfunde hend :D

Arwen_Phoenix schrieb:
ich hans gfüehl das de Sportlehrer au uf sini eigeti Interesse lueget. Dä ir Sek het vill Handball und Volleyball usserhalb vor Schuel gspillt und prompt hend mir das auch im unterricht gmacht. Dr einti vor GiBLa het au Volley gspillt weshalb mir vermehrt Volleyball gspillt hend.

hmm... ich bi oisem ned so.. aber er macht sichs ja au eifach, wie villi sportlehrer btw... die stönd eifach denäbe und lönd eus spille ^^
es hett genau 1 sportlehrer a de ganze kanti, wo ned eifach näbedrah staht und zuelueget, aber denn hett sichs au scho ^^

das isch i dr Sek bi üs Type so gsi aber bi de Froue....... dä Sportlehrer isch derte gärn uf Tuechfüelig gange bzw. het gärn zueglueget und das isch sicher mit einer vo de Gründ gsi weshalb d'Fraue im Summer im Sport nur i dr Badi ummeghanget sind

lol, ja isch schlimm...

aber söttigi turnlehrer gitts imfall no rächt oft, mir händ nämmli au so eine...
mir händ ois ja müesse füren kurs ischribe und denn bin zu volley cho. i de gruppe sälber (gsamthaft) simmer öppe 13 buebe und 14 mäitli... am afang i de erschte stund händ buebe gäg buebe und mäitli gäg mäitli... denn hett de herr turnlehrer halt nur chönne bi ois zueluege, wells 2 lehrer sind wo de kurs leitet (die ander isch wiiblich)...
und denn i de 2. stund hetter UNBEDINGT welle mische, obwohl sich alli gwehrt händ, und tatsächlich isches denn so usecho, dass sich d buebe glangwiilet händ, d mäitli dumm vorcho sind und sich de turnlehrer gfreut hett :rolleyes:

Zurück
Oben