• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Wenn e Zwerg e Axt wirft chunnt die uf Chnöi höchi, auso eifach drüber gumpe:WD

Und e Zwärg mani no gad:WD

das würdet mer denn no gseh öb du über das gschoss chasch drübergumpe und ebd denn en wüetende zwerg so eifach würsch möge :tree:

Egau, de verwütscht di mini Orgelkanone :tree:

zwerge14-1.JPG

(Warhammer rockt :p)

hmmmmmmmmmmm...........

Die Usred isch billig! :p So schnäu chunsch nid furt ^^
Obwou, stimmt eigentlech scho :clown: :tree:

Hit dir one Tanneboum gha hüt? :)

ja en verdammt fette tannebaum ^^ ca. 2 meter höch, und 1.5 breit, füllt die halb stube us.. de gröscht wommer bis jetzt gha händ...
kA wie d mueter uf de cho isch, si hett suscht immer sonen chliine fiine welle, wo chuum uffalt ^^

:tree:

Grund für d'Nickänderig.... ha jetzt nach "die Zwerge, die Orks" au wie scho erwähnt no "die Elfen" durreglässe. Alli drü Büecher sehr z'empfehle. Ganz näbebi han ich geschter no s'Fable durregspillt als pöse :eek: derfür han ich itz s'beschte Schwert :flame: au wenn ich itz ke schwöschter meh han *EVOL* harharhar :flame:

häbet no schöni Täg ;)

tschauu zäme!

s get au no die elfe? hani ned gwösst, aber weisch das es no en nochfolger vo die zwerge get?

its me! schrieb:
tschauu zäme!

s get au no die elfe? hani ned gwösst, aber weisch das es no en nochfolger vo die zwerge get?

und du wärsch? öppe scho weder eine wo sich umbenännt hett? :eek:

aber egal, hütt hetts weder e chli gäld gäh, ganz unerwartet :tree:

Jo, bi mir o :D

Dr Nachfolger vom Zwärge muess imer ono bsorge, wen i ds nächschtmau uf Bärn ga :tree:

Und hend Ihr bis jetzt alli schöne wienachte gha?

Ich nöd dass sind die trürigste drecksverdammtescheiss.... wienachte wos git!

hmm.... also i söttnige situatione, würdi mal zerscht au no mal no s letschte positive drus mache, säged mers mal so: bis froh das er beidi unverletzt sind ...

aber hoffe natürli scho dass s auto weder chan gflickt werde....

Zurück
Oben