• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Todespantoffel schrieb:
Ja das töf jo au mal sie!

I was füreme Clan bisch du?

GA - Glorious Alliance ... Und so dumms au tönt: mer werdet in WoW mit hauptgwicht uf horde spille :D aber egal, au mit dem werdet mer no fertig :tree:

@mori: wo bisch denn gsi go schgiinä?

Nach Schönried, Münsingen het dert es Ferieheim womer chöi bruuche :tree:

Hend Ihr gnueg Schnee gha? Wil det won ich gsie bin hets so mässig Schnee gha!

Am zwöite Tag hets zimlech hert gschneit und nächhär isch schön gsi :tree:

hoi zäme

so alli no am läbe?

an hüt eigentlech mit em zähni Zug hei wele fahre und itze... muen ich uf de elfi Zug, dass heisst ich chume am eis bi mir deheime ah, das heisst ich bin halbi zwo uf dr Arbeit und das heisst ich muen mich verdammt annehebe das ich das einte Projekt no chan fertig mache.....

Ha hütt erfahre, dass es ere guete Kollegin vo mir sehr schlächt geit und si irgendwo z St.Gallen oder so ir ne Klinik isch :eek: Zimleche Schock so öppis...

Si heig mer e Brief gschribe, isch aber no nüt cho hütt :(

Nuramon schrieb:
an hüt eigentlech mit em zähni Zug hei wele fahre und itze... muen ich uf de elfi Zug, dass heisst ich chume am eis bi mir deheime ah, das heisst ich bin halbi zwo uf dr Arbeit und das heisst ich muen mich verdammt annehebe das ich das einte Projekt no chan fertig mache.....

bahn 2000 lässt grüssen? oder was isches gsi? :tree:

@mori: isch ja scheisse :( aber dasses so öppis wie briefe no gitt hetti jetzt nie dänkt :eek:

@red

nei lueg ich bin erscht am halbi elfi ufgwacht, also chan ich schlächt uf de Zehni Zug ;) ..... Njo uf de Elfi Zug han ichs aber au nit gschafft :rolleyes: da ich chli zlang duschet han ^^ so bin ich de uf de zwölfi gange und wau es de scho 14 Uhr isch gsi wo ich bin acho bin ich es par DvD's go chaufe und bin hei gange :WD ......

....de han ich hüt chli meh ztue....

bez. Briefe als mis Netzteil durrebrönnt u mis Telefon abgschalte worde isch han ich pro Tag ei Brief a mini Fründin...... *räusper* ich mein mini Ex ;( gschriebe.... (über ne Wuche hinweg)

@HvM weisch de wo und wie und was? Vo wäm hesches denn erfahre?

Weiss no nüt :/

Has vo ihrer Schwoscht erfahre, aber die het o nid me wöue sägä.

@ Herr von Moria
Das isch hert und vor allem wenn mer nöd weiss was isch!
Chasch nöd mal id Klinik a lüte? Oder so öpis!

@Nuramon
Als was schaffsch du denn?
Ja das isch amel no doof mit dem verschlafe!

:hy: wie gats?

ach offiziel hand mer zue die Wuche. Ich schaff i nem Ingenieurbüro :) . Irgendwie han ichs verschlafe ja ussegforderet, han bis am halbi vieri nomol Fable gspielt :wand:

Was baued Ihr i dem Ingenieurbüro?
ä was das heti grad so guet chöne guet cho:D !

haha njo bi mir nit usserdem han ichs handy nit gstellt gha rofl ^^

Mir machet hauptsächlich Prüfmaschinen für Grosshersteller wo Serieproduktion macht. Ich konstruier die denn ufgrund de Vorgabe. :)

Neujahr guet überläbt?

Mis Neujahr isch beschisse gsie wie mini Wienachte au aber das hesch sicher scho mit becho!
Und du?

Ha kes Nummero und nüt oO

Aber morn frag i de d Schwoscht no chli us....

Todespantoffel schrieb:
Mis Neujahr isch beschisse gsie wie mini Wienachte au aber das hesch sicher scho mit becho!
Und du?

meinsch das wegem Unfall? Hm und hets susch nüt gä? Niemer wo dich ufgmunteret het z.b.?

Be mer.... lockeri easy stressfreii Ziit bi de Eltere gsi :)

Ja weg em Unfall! Nei susch isch nüt gsie! Mich het niemert chöneufmunter ich han mis Auto verlore!

jo säg mal, was lauft jetzt eigentli bi dir? so z säge keis auto meh und de schade bim andere? muesch alles du bleche oder zahlt d versicherig? :eek:

isch doch scho einisch ufgrschribe worde das versicherig nur em andere sin Schade zahlt und d'Chöschte am eigete selber überno müänt werde.

@patoffel :keks: das wird scho widr

Ich hoffe emel dass (bis uf de Selbstbehalt) de ganz Schade Schade vo disere überno wird! Es chan ebe au sie dass sie nöd alles zahled, wege Grobfahrlässigkeit! Aber ich warte no uf Bscheid.

Zurück
Oben