• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

was für ne clan-homepage und was machsch du derte grafikmässig?

Ps: kennt öper de Thorgal Ägirsson?

Nei-.-' Wär oder was isches?

@Scorp: Me is gosu:cool:
Und i welere Art vo Clan bisch?

Es isch die neu clan homepage vom GA Clan (www.glorious-alliance.de :rolleyes: ). Ich bin dehte au sälber mitglied, aber zZ inaktiv, well WoW ned dusse isch und de clan nur D2 spillt. Ich und de Gründer stelled aber de clan jetzt au denn in WoW ufd beine und dadezue bruched mer en neui clanhomepage.
Ich bin für alli grafike verantwortlich (also eigentli für alles visuelle so z säge ^^)

Ahja, aber de link isch nonig die neu, die isch nonig ufgschaltet :tree:

lastemperor schrieb:
Nei-.-' Wär oder was isches?

:eek:

drück mich mal ganz feste

isch von Jean van Hamme zeichnet wele unter anderem no XIII ussebracht het. Find ich au guet aber Thorgal isch :top:

Ps: gsehn gat das itz scho band 27 dusse isch........ WAAAAH muen ich ha, WOTT ICH LÄSE!!!!!!!!!!!!!!!

Edit: han mir gat überleigt, mir selber es Gschänk z'mache und alli 27 Bänd bie Buch.de z'bstelle *überleg*

Preis/Heft beträgt 10 Euro --> ~7.50 Franke * 27 = 202.50 Franke

:wand: de choschtets gat 405.....

Find das abgseh vo de ganze Japanische mit eis vo de Beschte...

Tjo, bissel Wächsukurse darf me scho kenne;)

Und wie gseit mir seits gar nüt, cha das nid beurteile:WD

der ander wär mer lieber gsi :rolleyes:

wes nit kensch de gasch id Biblere und leisch der mal es Band us wobi ich dir Vorschla würd mit em 1. azfoh und mit em 27. zigschte ufzhöre ;)

I ha gnue angers z'läse woni scho nid füre nümi, auso holi sicher nid no meh büecher zum läse...

ei rundi mitleid für de armi empi :keks:

was hesch den susch no zum läse?

lastemperor schrieb:
Das foucaultsche Pendel
Faust
le petit prince
Cyrano de Bergerac
...

lol und sicher alles freiwillig hä? naja vo wäge läse: ich sött jezt denn mal afange büecher für s diplom z läse 8 in dütsch, 3 in änglisch und 3 in FRANZ *buärks*

:tree:

I ha Änglisch zum Glück chönne useschiesse
Und nei ganz freiwillig nid, aber immerhin e chli...

Frohes neues an all meine Schweizer Kollegen! :D
:go:

lastemperor schrieb:
I ha Änglisch zum Glück chönne useschiesse
Und nei ganz freiwillig nid, aber immerhin e chli...

lol, nei schüss doch franz use du dumme siech ^^ änglisch isch nämmli verdammt wichtig würd i jetzt mal säge... franz bruucht defür kei sau...

lastemperor schrieb:
Das isch würklech schwär angers darzstöue.

Aber wie wärs so: Si isch i di ine gfahre, wüu d'Stadt d'Ample nid richtig gschaute und montiert het...

Da wär en gueti Idee! ich probiers mal...

Ich bin jetzt grad vo de Ferie zrug cho! Und was hend Ihr so gmacht i de letschte Täg?

ich han i de letschte täg wortwörtlich für d clanhomepage garbeitet, d.h. so öppe 6-8h/tag bestimmt :)

und geschter uf hütt hani halt eifach au mal e chli gfiiret, mit zvill alkohol dörft mer säge ~

HAAALLLOOOOOOO

Bi wider da :D

Schöns Wätter, Schifahre, abwäsche :clown:

es het gfägt oO

Zurück
Oben