• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Das isch ebe sherte a de gschiecht! Ich bin au no gschuld! han en voll beknakte Fehler gmacht, chönt mi schla defür! Und wil ich gschuld bin zahlt mini Versicherig "nume" dieses Auto!

Ja das han ich mir au scho überleit wien ich das chan andersch verchaufe! Aber isch no schwer!

wieso beidi? ich meine, vellecht ischer au inen baum inegfräsed? :eek:

was hesch denn eigentli gnau gmacht?

Er het gseit, das d'Versicherig nur dises Outo zaut, somit isch es 2. beteiligt gsi;)

Ich bin amene Blinklicht gstande wos zwei Spure gha het, ich bin uf dere gstande wos grad us gange isch! Beidi Spure hend also Rot gha ich und die spur nebe mir! Ich han gschwind liesliger gmacht a mim Radio und wärend dem isch für die Spur nebe dra grüen worde und ich han gmeint es seg für mich au grün und bin gfahre, und won ich uf de Chrüzig gsie bin isch eini voll i mich ine!

Todespantoffel schrieb:
Ich bin amene Blinklicht gstande wos zwei Spure gha het, ich bin uf dere gstande wos grad us gange isch! Beidi Spure hend also Rot gha ich und die spur nebe mir! Ich han gschwind liesliger gmacht a mim Radio und wärend dem isch für die Spur nebe dra grüen worde und ich han gmeint es seg für mich au grün und bin gfahre, und won ich uf de Chrüzig gsie bin isch eini voll i mich ine!

ach du meine scheisse :eek:

da sött mer sich doch würkli merke: niemals bim fahre dur irgendöppis störe/ablänke lah :eek:

Das isch würklech schwär angers darzstöue.

Aber wie wärs so: Si isch i di ine gfahre, wüu d'Stadt d'Ample nid richtig gschaute und montiert het...

so leits mer tuet aber das goht wahrschinlech nit insofern no anderi Züge ummesind. Dert muesch itz wohl oder übel durre :keks:

weles isch denn de Nachfolger von die Zwerge und chömmet derte z.t. gliichi Figure wie im 1. Teil vor?

Bzw. ich bin de letschti Elf ir Mönschewält :cry: :cry: ich wott e Vortsetzig und widr under mienesgliichem si ;(

Ich liebe settigi Büecher mit knapp under 1000 Siete wo mer schön gmüätlech chan läse, drum sett "die Orks" au vortgsetzt wärde !!!

gratz zum lvl up :D an so einem tag hätte ich auch nicht gerne geburtstag muss ich sagen :tree:

naja, ich werde am 5. februar (skiferien anfang) 18, dann gehts rund :tree:

was schnurrsch hochdütsch? Das isch gottverdammihuereseckelnomol en Schwizerthread :p

@Scorp: Thx:)

@nura: Är het sech dänk dra erinneret das i haub Dütsch bi und das so wöue zur Sproch bringe:)

ich bin rein Dütsch aber das muess au nit zur sproch brocht wärde ;) hm... wobi ich ja hüt nit Geburtstag han *grübel* :WD

Chönnt ou si das er sech im Thread girrt het und eigentlech im TG het wöue poste:WD

jo chönnt scho si naja irgendwie ~~ wayne.

Wer kennt Thorgal Ägirsson?

Nuramon schrieb:
was schnurrsch hochdütsch? Das isch gottverdammihuereseckelnomol en Schwizerthread :p

Lol isch halt scho chli spaht gsi ^^ ich has imfall tatsächlich mit de TG verwächslet :p

naja anyway, muess jetzt denn grad weder ade HP umebaschtele :tree:

was machsch de für eini?

Ps: wer kennt Thorgal Ägirsson?

Zurück
Oben