• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

:hy: zäme

isch ja lolig die gfreezed Avis hend no de Wienachtsstyle :lol:

doch bi mir schono, ich hocke da am schuel pc und mit demm gaht mines wüssens 1. keine uf die page da go poste und 2. wird bi demm immer alles glöscht, wenn er neu ufgstartet wird (d.h. benutzerdefinierti iistellige, cookies, temp files etc.) :p

:hy: huhu zäme ^^ han mal zwüschedrin wider chli me ziit *g*
aber abem friitig gats grad wider wiiter, denn chunt mini best fründin mich go bsueche woni sit 5 jahr nüm gse han :)

hoffe ihr sind all guet grutscht und händ schöni festtäg gha ^^

Bi wider do.

<<hoffe ihr sind all guet grutscht und händ schöni festtäg gha ^^

dito:WD

Rogue geit emu no, git vüu schlimmers. So Sache bi ca. 1.3k Posts oder när bi 2.3k. Aus nur ca. die Post zahle hani vor meh aus emne Johr hinger mer glo und sit gli em ne Johr sis nur 700 meh worde:D

Höhö, so bin weder normäl ... ändli nümm de stinkigi wiehnachtssocke, und denn hetter ned e mal schön usgseh :(

oblivion knight ist noch stylisch
wärdu wohl dits jahr mal richtig z forum vollspamme miesse, um di 3,xk posts z erreiche:D

Isildurs Erbe schrieb:
oblivion knight ist noch stylisch

was füren straf staht grad nomol uf hochdütsch im schwiizerthread? D fondü, d raclette oder d schoggi straf? Hälfed mer uf d sprüng, weisses grad nümme :)

"und är isch nieme gseh worde...." :eek:

Mini Claw Viper isch eh am stylischste :p

da wott mer no schnell luege was lauft und hia lauft eigetlech nünt..... muess mer wenigschtens nit soviel läse :D

@scorp was verstasch under dene jeweils? Lischt es mal uf und ich suech mer denn eini usse :D

hehe, arwen, dass isch ja ned vo belange, das würdi denn halt eifach gmacht wärde, es würd mer denn scho öppis tolls ifalle, zum em s schwiizerdütsch weder "i z trichtere" :p
@totemüggerli idee: au ned schlächt

ich will eu hie nüd z walliserdütsch im ganzen usmass zuemuete:D
@herrvonmoria cha doch nüd si, dass so en unwichtige "zwärg" der schöner ava het als ich:eek:

Isildurs Erbe schrieb:
ich will eu hie nüd z walliserdütsch im ganzen usmass zuemuete:D
@herrvonmoria cha doch nüd si, dass so en unwichtige "zwärg" der schöner ava het als ich:eek:

lol, hehe, jaja de mori, isch halt en chliine giftige zämegflickte... ääh ja-_- ;) :p

aber ebe, d schwiizer müend zämehebe und nid sich gägesiitig fertig mache :p

Zurück
Oben