• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

olle auf urlaub - oda in ehrfürchtiga sushi-erwortung?
 
weder noch^^
oda vlcht doch?
na eig net aba i bau ma grod a extrem lässige java ^^ die leit manan warum i nix onhob i sog das i eh wos onhob und auf amoi kemma drauf das i strengh bug hob xD
 
Oiso n Neo hob i jetztn überhaupt ned verstondn.

@Urlaub: na, owa i woit a kan doppepost mocha.
 
Oiso n Neo hob i jetztn überhaupt ned verstondn.

@Urlaub: na, owa i woit a kan doppepost mocha.

^^ njo ok i erklärs afoch
ich hab mir eine ammazone gemacht-die habe ich equiped- und im game hat mein freund mich gefragt warum ich nix anhab - und ich hab gesagt das ich etwas anhab - dadurch sind wir darauf gekommen das ich strengh bug habe^^
 
Najo, da Stärke-Bug is jo normalerweise nix neiches.

I hob des oba soitn ghobt - mehr Stärke = mehr Schodn. ^^
 
also bei mein barb wars vo anfang an ziel nix in str zu investieren sondern alles in ene und vita zu stecken (im nachhinein hät i alles in vita haun suin^^). Naja aber bei de meisten chars is str bug ganz "natürlich" weil viele items sau viel stats gem in vergleich zu gesamtstats
 
@FUZI: Wos wor des für a Barbar? PvM oder PvP? I hoff net PvM, do braucht ma wirklich nix in Lebn investiern. ^^
 
jo der war am anfang eh für pvm gedacht (is halt a shouter und irgendwas wuit i mit eni anfgangen^^) keys huin, telebitch geht sau schnell und 51 bo lehnt kana ob... hab ungefähr gleich viel in ene und vita gsteckt. Aber wie i dann am aufhern war hab i nur mehr a poar mal pvp zockt und do suckt er weil er relativ wenig deff hot... Owa wann i alles in vita ghaut hät hät des auf 8-10k life aufeghaut und dann warad was gangen im pvp. bzw es is schlimmer wann ma beim baalrun mit 92 stirbt als das mana pots sauft (mana geht mit wenig ene oft aus)
joa is eh klar das eig ka char in vita haun muas bei pvm aber wohin sunst mit de punkte^^ gibt ja kan energy factor
 
hi @ fuzi^^

muahhahah leitl i bin advanced trader jez hobns mi ongnumman is letze moi bin i jo obglehnt wordn^^
 
gratz - wos bringts? (ogsechn von dem inhoitlich wertvoin owa optisch schmucklosn satzl unta deim nomen)?
 
das i jez anni und was net wos no traden darf ( i glab 2 hrs und no iwos)
ausadem bin i jez wos bessas^^(als ondare trader) und bin vertrauenswürdiger als ondare sunst detast sowos net kriagn
 
grüße,
ich bin ebenfalls österreiche rund ich muss sagen das ich schrecklich ungerne mit meinen lands kollegen spiele, weil ihr ständig in mund art schreibt was einfach nur übelst ankotzt.

ps.: bin niederösterreicher, most viertel.....MOST OWNES!
 
also i sig mi mit mein dialekt direkt ongriffn...
-.-
gtfo
aaaargh vadommt no amoi i wü a guate amma torch der depp do (namen werden nicht genannt) hot ma de wegschnoppt und des wal i net daham woa aaaargh

:cry::wand::mad::mad::ww::ugly:
:cry::wand::mad::mad::ww::ugly:
 
des hoast, wonn i "heile grias di neicha" schreib, nochand tuat di des unangenehm berürhn?
 
sehr sogor^^
ok solong is no lesen konn i man vastehn mecht is scho no^^ aba grundsätzlich türlich
 
@Kokusho - Wannst scho hochdeitsch schreibst solltest des a kennan ;) (ned bes gmeint, aber hätt i in Deitsch so wos ogebn - meiner Sö ...)

Mit ATs tu i im Runenbereich ungern traden, die holn si meistens billig die dupes ausm channel und verkaufns dann teua ...

€: lol, mittlerweile soewa ana ^^
 
Zuletzt bearbeitet:
es geht nicht um perfekte rechtschreibung und grammatik, es geht darum das mund art wenn man redet , ganz gut klignen mag bzw. normal und leicht zu verstehen ist.

das zeug jedoch zu entziffern ist eine einzige qual für hirn und augen :P

naja noch viel spaß beim mundln :P
 
In der Hinsicht hast Recht, owa es is ma noch zigmal lieber ois des ganze Gepiefke zu dechiffrieren :)

Ingame kanns halt a bissl zach wern bei unterschiedlichn Dialektn.
 
Zurück
Oben