• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

xDD her mit die maroni^^und wo bleibt da sturm ...
dazua no a boa lässige leit und die herbst depressionen san a weg

empfiehlt DR. neo dustman
 
Bled is wenn noch da Herbstdepression de Winterdepression und donn glei de Frühlingsdepression foigt. Im Somma is donn des Sommaloch, do foit sogoa da Depression nix gscheits ei.
 
xD jaaaaaaaaaaaaahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu i hob grod mei ersteer world event ghobt^^
oida gfrei i mi^^
lalalala cha cha laalalalalla
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

is zwoa nur a 16 11 6 er worden aber is mir egal i hob enldich an anni söbagfundn juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 
i han gwusst, oamal es wetta onschneidn und scho schneibs kommentare

@neo: gratz, i nimm an, des isch wos guats?
 
Fria hob i mi a auf de Worldevent jogd gmocht und des öfteren a ghobt. Owa de Zeiten san scho long vorbei. Owa bei mein ersten hob i mi a voi gfreit. GZ Neo.
 
danke leitln^^ immahin woat i jez jo 2 joa
@bk worldevent jogd? wie jogt ma sowos?^^ oda host afoch x game auf hell aufgmocht mit x cd-keys?
 
Na, do hots so a onleitung im netz geben. Ma hot gschaut bei welcher diablo IP ma wor und bei bestimmte is a imma kumma. Wenn ma ned auf der richtigen wor, hot ma hoit so long a Spü erstöt.

I was ned ob des jetztn a nu geht, owa fria hob i damit legal einige anni gholt.
 
xDDD ewig ka WE und jez 2 moi hintereinonder^^
gestern a wida ghobt wie i grod an freind grusht hob
diesmoi is as a 10 11 5 wordn xDDD wär a wenigsten 10 10 5 gwesn hätt ihn als sommla stück vakafn kennan^^
 
Pff, Herbstzeit is Sturmzeit, da hot man kane Depressionen :)

Und Gratulation zu eichare Annis, mei letztes WE is leider locker a hoibs Joahr her.
 
xDDD
du pöser doppelposter^^
mhh sturm hob i no net gfundn wui doch im regal im supermorkt
und daham an brasilianischen zuckerschnops und an merlot^^
 
ja dann prost - danke, dass mi vorm trippl-posting bewahrt hasch ;)
 
jaja bei mir daham beim heurign gibts jetzt grad eigene sturmtog mit sturm und stölzn jammi fressn und saufn höhö => dann speibarei un scheisserei
 
Aus dem Alter bin i Gott sei Daunk scho draußen. ^^

Kotzn tua i nur mehr wegen Übaaunstrengung. :p
 
jaja bei mir daham beim heurign gibts jetzt grad eigene sturmtog mit sturm und stölzn jammi fressn und saufn höhö => dann speibarei un scheisserei

Jössas, vor allem da Schedl am Tag danoch ... Aba irgendwie isses dann nächstes Wochenend trotz alla Vorsätz wieda des gleiche :)
 
auf jeden Alkohol is jo trotz alla guatn Dinge die ma hert noch imma a Suchtmittel^^
 
yy aber bitte sturm is wos zum genießen mit stözen des is nix zum vuisaufn des muas ma genieeeeeeeßen

eieieieiei

bubis... ihr sauf und raufbolde

auf jeden Alkohol is jo trotz alla guatn Dinge die ma hert noch imma a Suchtmittel^^

alter ich leg dich gieeeb items^^
 
war eh scho durt gmiatlich sturm verkosten aber bei da geb. feier vo mein freund da wirds dann nimma gmiatlich

alter ich leg dich gieeeb items^^

was soll das ich glaub von den accs meiner kollegen gibts noch viel zu verschenken wenn du items willst -.-
 
Zurück
Oben