• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

AT is a zweischneidiges Schwert ... Gibt solche und solche - ich hab da hoid meine gesunde Skepsis wenn ana eine ätherische Forty oder sonst was vertscheckt - hätt i a Lo, i tätats anders verwenden ois fürn Merc ^^

Und wieda andare gebn offen zu, dass sie ihre Runen aus die Channels kriegn, und i seh ned ein dass i fuer so an Dupeschmoan a no horrende Summen zahlen soll ...
 
Muha, Ketza hoitns do herinnen net solaung aus. Wir mochn a guade Orbeit, weiter Burschn.
 
joa supa i wuit ah no at werdn (bins aber ned gwordn weil es zu lange gedauert hat und dadurch mein letzter abgeschlossener trade ausgefalln is^^). Wuits eig eh nur werdn damit meinen anni auch herschenken darf aber damit wirds wohl nix mehr... ajo mei herschenkaktion kennts eich ruhig ah mal auschaun^^
 
Sers Neicha.
I woa jetztn voi verwirrt, hob ma zserst docht des AT steht fia AusTria. Owa jetztn kenn i mi wieda aus.
 
okeiii
aba hochdeitsch konnst in die ondaren freds schreibn des is da österreicvher fred do götn ondare gesetze^^
und an zusätzlichn austria titel^^
sowos suitma einführn xDD
 
Mir is wurscht wias es schreibts, solongs eich ned üwa de Schreibarei vo de ondan beschwerts. ;)
 
solongs eich ned üwa de Schreibarei vo de ondan beschwerts.

joa so isses....mhhh i find mei java imma bessa^^
oida hobts ihr gestan a so an sturm ghobt? bei mia is ondauernd strom ausgfoin und wie amoi beim fensta ausischau sig i wies die birkn umwaht .... hot mi moi a bisl gschreckt^^
 
joa so isses....mhhh i find mei java imma bessa^^
oida hobts ihr gestan a so an sturm ghobt? bei mia is ondauernd strom ausgfoin und wie amoi beim fensta ausischau sig i wies die birkn umwaht .... hot mi moi a bisl gschreckt^^
Solaungs net auf die zugfoin is... ^^

I hob oba nix von an Sturm mitbekommen, es wor nur haß.
 
^^ hott wieder moi so richtig noch appokalypse ausgschaut
i find de athmosphäre immmer so lässig vor an gewitter wenn da wettawind kummt usw^^ hot so wos elektrisierendes und aufregendes
 
Hob gestern a nix gmerkt vo an Sturm. Irgendwia is so a Sturm scho sponnend, vorollem weil ma ned was ob ned do a gräßara Ost aufs Auto fliagt.
 
fia mi hot des jo no zusätzliche sponnung wal i ba da feiawea bin und do konns donn eben leicht passiern das die sirene heult^^
 
und falls amoi gor nix passiert nochand hosch oollaweil a feia dabei neo?

na unvaschämt schian isches momentan wida wurdn, grod richtig zur arbeitszeit
 
mei ganzes lebn isch a baustelle, owa mit mörtl oder kelle konn i ned umgehn (wohrscheinlich ergibt sich aus zweiterem erschteres)
 
I konn mi in Ginseng nur voi und gonz oschliassn.
Glaub dein Spruch soit ma a in unsa Biachl schreibn.
 
ja jetzt herbstlst scho in da fruah, do konn ma glei die herbstdepression wida auspackn
 
Zurück
Oben