• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

war eh scho durt gmiatlich sturm verkosten aber bei da geb. feier vo mein freund da wirds dann nimma gmiatlich



was soll das ich glaub von den accs meiner kollegen gibts noch viel zu verschenken wenn du items willst -.-

woa jo auf dein link in sig gmant^^
verschenkt do sinnvolle sochn und i kriag nix davon mit^^

Serwas leidln, wie gehts eich?

Noch irgendwöche Bekannte von früha da? ^^


ööhm ginseng bk und AA san de wos scho ewig dosan und dest am ehesten kennst
mhh erinnert mi on den spruch ausn gosthaus
do sitzn de de ollwall do sitztn
 
Zuletzt bearbeitet:
@neo: hmm wannst mi mal pm'st ram i an highend wutwuif aus
der highend shocker is afoch übertrieben... aber mal schaun ob i do wos hergeben derf

also de Österreicher san scho eindeutig die leiwanstn im Forum ;) (besonders weil uns de piefke ned vastehn^^)
jedesmal wann i less und denk ma "ha des war ja a geiler Post" =>Österreicher

oiso :top: für den Thread
 
hehe^^ danke danke i nimm jez moi des lob von an österreicher für olle österreicher vertretend für olle österreicher als österreicher entgegen
xDD
mhh wutwoiv^^
so an hob i a amoi ghobt...
woa a spaß^^
warat wieder moi wo

ok wos ondas i hob a orges problem mit mein compi seit niegesten hängt er sie auf und donn hüft nur mehr auschoitn u neig ein...
und wegen dem is zb a gonzes mulle game in de ewign jogdgründe eigfoan ;(
im föhlaprotokoll steht das es sie um 2 datein im C/dokumente u einstellungen/besitzer/lokale einstellungen/temp/WER0310.dir00 <--- ordner

is a html und a ondare datei wenn i einigeh san se do aber wenn i ausm ordner ausigeh u wieda eine fuat

meine frage: konn iwer aus dem oben schließen wos jez lokale einstellungen umfosst und wos in temp ois einigspeichert wird
damit i in kreis der verdächtigen erreger eingrenzen kennat...
konn jo sein das mit ian programm zusommanhängt oda so...
 
Wos im Temp is konnst löschen. Des steht für temporäre Dateien. Des hast dort werdn sochan gspeichat de da rechna nur fia a gewisse zeit braucht.

Drum würds mi wundern wenn er deswegn se aufhängt.
 
steht aba im problembericht...
njo wos suis jez is a bei an freind an experten und der wird des scho richten... hoff i hoit
 
tua mal internetspuren löschen oder temporäre datein wegschmeisen was ah imma du fiar an browser hast. Es gibt Plugins für Opera und FF mit denen du deine Temps überwachen kannst vllt hüft da des ja.
Ansonsten Antivirenprogramm etc drüberrennen lassn

€: es könnte ein problem mit norton sein oder du musst dein xp reparieren (hoffe du musst ned reparieren^^)
 
Zuletzt bearbeitet:
tua mal internetspuren löschen oder temporäre datein wegschmeisen was ah imma du fiar an browser hast. Es gibt Plugins für Opera und FF mit denen du deine Temps überwachen kannst vllt hüft da des ja.
Ansonsten Antivirenprogramm etc drüberrennen lassn

€: es könnte ein problem mit norton sein oder du musst dein xp reparieren (hoffe du musst ned reparieren^^)

du gehst davon aus das i norton hob^^ nä is avira....aber i wias galb i eh scho gsogt hobn das i jez an freind gfrogt hob... hoff der mocht des
 
computer neich aufsetzn isch koa mehrheitsfähige empfehlung?

die story vom freind interessiert mi sunsch a
 
da feind is a faule sau deswegen tuat sie no nix
u na aufsetztn net so guat ausa i det vorher ois wichtige vom obgsicherten modus her auf externe kopiern also aktualisiern...
werma scho segn in da zwischnzeit hob i jo in laptop und is inet in da schui...(daham wüs iwie et scheiß install-cd wo de wui hin is...)
 
Schui-Internet, da hob i a drunter glitten. 3 Klassn an an einzign Wlan-Router, a Graus :/ Hoffentlich wird des boid wieder mit deim Rechna.
 
So is des mit de Freind. Ka Göd woins haum und doa woins a nix.

I werd des ob jetztn onders mochn. I valong an potzn Göd vo meine Leid, dafia tua i a wos :D
 
Schui-Internet, da hob i a drunter glitten. 3 Klassn an an einzign Wlan-Router, a Graus :/ Hoffentlich wird des boid wieder mit deim Rechna.

hehe ba uns a bisl ondas wia san jo a laptop klass und hobn ebn a externes wlan netzwerk über des ma mit da 2 stufen heharen klass cod usw spün und eben is schulnetzwerk wo ma immmo mit 600kb-1mb/s lodat
also i mechat sogn der sui des jo net obastön sunst schlog i erm(kröll nennt er si und is unser netzwerkadmin und lehra

So is des mit de Freind. Ka Göd woins haum und doa woins a nix.

I werd des ob jetztn onders mochn. I valong an potzn Göd vo meine Leid, dafia tua i a wos

oida sog des jo net meine freind i hob eh ka göd sunst foa i zu dia noch wean(i was grod net ob des jez stimmt) und panier da so ane umi das die wie a schnitzl vom prota(des rießnradl do) owawaht das da dei leiwond a net mehr hüft
 
probiers mal mit reparieren des dauert meist ned so lang wie neich aufsetzn oba windoof cd brauchst trotzdem
 
...oida sog des jo net meine freind i hob eh ka göd sunst foa i zu dia noch wean(i was grod net ob des jez stimmt) und panier da so ane umi das die wie a schnitzl vom prota(des rießnradl do) owawaht das da dei leiwond a net mehr hüft

Lässiger Spruch. Und jo des mit Wean stimmt. I bin owa ned in Wean gebohrn, drum sog i ned leiwond. Des sogt ma nur, wenn mas mit da Muttermüch aufgsaugt hot :D
 
Zurück
Oben