- Registriert
- 13 August 2006
- Beiträge
- 5.258
- Punkte Reaktionen
- 234
Ich habe so das Gefühl, dass wir langsam genug Informationen haben um schon einmal grob die ersten Build Ideen zu diskutieren ![Big Grin :D :D](/forum/data/assets/smilies/biggrin.gif)
Man wird am Schluss 6 Aktive und 3 Passive haben können, muss sich also Entscheiden. Wenn Runeneffekte schon bekannt sind, dann kann man die gleich noch mit reinnehmen. Oder auch welche Effekte man sich wünschen könnte![Wink ;) ;)](/forum/data/assets/smilies/wink.gif)
Neben den aktiven Skills wissen wir seit heute auch mehr über die Passiven:
Blur (level 10): Reduces melee damage taken by 20%.
Drain power (level 10): All basic attacks (TL's note: not clear, melee attacks maybe?) provide 10 Arcane Power.
Quickening (level 10): Increase casting speed by 10%.
Flight before fight (level 13): Increases run speed by 5% when the Wizard is blocked in melee (TL's note: slowed? or actually blocking attacks?)
Glass cannon (level 13): Increases damage dealt by 20%, but reduces armor by 20%.
Aggression (level 15): Increases attack by 20%.
Superior skill (level 15): Increases precision by 20%.
Expert defense (level 17): Increases defense by 20%.
Astral presence (level 20): Increases maximum Arcane Power by 20%.
Black ice (level 20): Damage dealt to frozen targets is increased by 20%.
Temporal flux (level 21): When an enemy takes damage from an Arcane skill, its speed is reduced by 24% for 4 seconds. (TL's note: unsure if movement speed, attack speed, or both)
Piercing attacks (level 25): Reduces the magical resistances of enemies by 20%.
Temporal shift (level 26): Reduces cooldowns of skills by 10%.
Unstable energy (level 28): When under 20% HP, the next skill (TL's note: loosely interpretated, may be wrong) knocks back all targets it hits. Can happen once every 90 seconds.
Knowledge is power (level 30): Passive skill still being worked on. Used to provide 25% extra Willpower (a stat that is not included in the game anymore)
Habt ihr schon einen groben Build im Kopf? Wisst ihr schon wie ihr vorgehen wollt?
Oder sucht ihr einfach nur Anregung und wollt über ein paar Möglichkeiten diskutieren?
Dann ist hier genau der richtige Ort dafür.![Smile :) :)](/forum/data/assets/smilies/smile.gif)
![Big Grin :D :D](/forum/data/assets/smilies/biggrin.gif)
Man wird am Schluss 6 Aktive und 3 Passive haben können, muss sich also Entscheiden. Wenn Runeneffekte schon bekannt sind, dann kann man die gleich noch mit reinnehmen. Oder auch welche Effekte man sich wünschen könnte
![Wink ;) ;)](/forum/data/assets/smilies/wink.gif)
Neben den aktiven Skills wissen wir seit heute auch mehr über die Passiven:
Blur (level 10): Reduces melee damage taken by 20%.
Drain power (level 10): All basic attacks (TL's note: not clear, melee attacks maybe?) provide 10 Arcane Power.
Quickening (level 10): Increase casting speed by 10%.
Flight before fight (level 13): Increases run speed by 5% when the Wizard is blocked in melee (TL's note: slowed? or actually blocking attacks?)
Glass cannon (level 13): Increases damage dealt by 20%, but reduces armor by 20%.
Aggression (level 15): Increases attack by 20%.
Superior skill (level 15): Increases precision by 20%.
Expert defense (level 17): Increases defense by 20%.
Astral presence (level 20): Increases maximum Arcane Power by 20%.
Black ice (level 20): Damage dealt to frozen targets is increased by 20%.
Temporal flux (level 21): When an enemy takes damage from an Arcane skill, its speed is reduced by 24% for 4 seconds. (TL's note: unsure if movement speed, attack speed, or both)
Piercing attacks (level 25): Reduces the magical resistances of enemies by 20%.
Temporal shift (level 26): Reduces cooldowns of skills by 10%.
Unstable energy (level 28): When under 20% HP, the next skill (TL's note: loosely interpretated, may be wrong) knocks back all targets it hits. Can happen once every 90 seconds.
Knowledge is power (level 30): Passive skill still being worked on. Used to provide 25% extra Willpower (a stat that is not included in the game anymore)
Habt ihr schon einen groben Build im Kopf? Wisst ihr schon wie ihr vorgehen wollt?
Oder sucht ihr einfach nur Anregung und wollt über ein paar Möglichkeiten diskutieren?
Dann ist hier genau der richtige Ort dafür.
![Smile :) :)](/forum/data/assets/smilies/smile.gif)