• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

VIVA - Die HC-Gemeinschaft, Part XIV

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
habt ihr das auch bekommen? :confused:

Hello starpom,

This is an automated notification regarding your Battle.net account. Some or all of your contact information was recently modified through Battle.net Account Management. If you recently made changes to your account information, please disregard this automatic notification.

You can log in to Account Management at the following link to review your account settings:
http://www.battle.net/account

If you cannot sign into Account Management using the link above, or if unauthorized changes continue to occur, click here for answers to Frequently Asked Questions or contact the Blizzard Billing & Account Services team.

Account security is solely the responsibility of the account holder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives will typically lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.

Regards,

The Battle.net Support Team
Blizzard Entertainment
Online Privacy Policy
 
So ´nen Schrott bekomme ich schon seit Wochen. Einfach nicht drauf reagieren...

Die wollten mir auch schon was über meinen WOW-Account erzählen den ich nie hatte... :D

Greetings!rhnpvlwewe0qz9s3p7nvhxnklinxwkr700zcoqzm2j7gubryqnkyk9i

This is an automated notification regarding your request to restore your account.

Before we process the restoration, we shall confirm your identity. You should check your account status here. The shipping address of your account will be compared with the information you sent in your email.

The amount of time a full account restoration requires can vary. This variance is largely due to the number restoration requests we receive within any given time frame. The more requests we receive, the longer the average wait time is going to be.

Thank you for your time and attention to this matter, and your continued interest.

Sincerely,

Account Administration
Blizzard Entertainment

oder sowas hier
Greetings!jiwox0fherpcfxcwreyvb1c6uo3xiwzty51xyzejprxs

Your Battle.net account has been blacklisted because one or more characters were identified using an unauthorized cheat program, also known as a "hack." These programs provide character benefits normally not achievable in the World of Warcraft. Such benefits include, but are not limited to, increased speed, teleportation, or running through walls/boundaries. Use of these unauthorized programs harm the game environment because they offer an unfair advantage over other players and superscede the intended limits of the game.

You should check your computer status. You can find how to make your computer security in this thread(http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=1778038509&sid=1). The first step is to ensure that no viruses, key loggers, or Trojans are installed on your computer system. Key loggers are a type of program that can both record your key strokes and access information saved to your computer's clipboard (like your account name and password), and Trojans are a type of program that can allow an unauthorized party to access to your computer system remotely. If these malicious programs are present, your account may be at risk of compromise.

If our further investigation can prove your account comply with regulations, we will remove your account from the blacklist. If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.

Only Account Administration will be able to assist with account retrieval issues. Thank you for your time and attention to this matter, and your continued interest in World of Warcraft.

Sincerely,

Account Administration
Blizzard Entertainment

Check sowas immer nur direkt über Deine Accounts, nie über einen Emaillink!

Löschen und vergessen!

Und nu gute Nacht!








Achja, ich hab´ meine Sorc schon wieder zerlegt. Diesmal mit 79...
 
Zuletzt bearbeitet:
grad gesehn dass es von wowaccountadmin@blizzard kommt, und den quatsch hab ich ja garnicht

*schwitz*
 
kommt auch nicht wirklich von blizzard... :p
 
TÜRLICH kommts von Blizzard !!!!!!!!!!

jemand lust auf baalen mit zod-garantie??
 
ich bekomm sowas für aion, dabei hab ich davon nicht mal die beta gespielt :D
 
was da an spam reinkommt ist echt der hammer
 

ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndlich!

das ist jetzt die 3. in 46 UTs^^
 
das ist ja noch (geringfuegig) schlechter als mein schnitt und ich dachte der sei schlimm :ugly:
 
und die 2. war nicht mal für mich^^
 
4 sorc fackeln in 8 UTS.

Jungs Jungs Jungs.


ich hab keine HR-pics.

Aber einen zweiten eth 4sox drescher.

zweites infi kommt :D
 
Och, der Einkaufsladen hat wieder zugeschlagen. :lol: Grz zur Fackel Real! :hy:

Zweites Infinity? Leihst du mir das mal aus, damit ich es bei den Vipern und Seelen sowie im CS und im Cow ausprobieren kann? :D

Wegen der Mail: Ich habe auf die WOW Mail sogar drauf geantwortet (auf Englisch), und denen mitgeteilt, dass ich gar keinen Acc besitze.

:ugly: :irre:

Aber es ist seitdem nie mehr etwas angekommen. :cool:
 
Wegen der Mail: Ich habe auf die WOW Mail sogar drauf geantwortet (auf Englisch), und denen mitgeteilt, dass ich gar keinen Acc besitze.

:ugly: :irre:

Aber es ist seitdem nie mehr etwas angekommen. :cool:

Nicht mal das würde ich machen, denn damit zeigst Du nur, dass die Emailadresse regelmäßig genutzt wird, was für die Jungs natürlich Gold wert ist ;)
 
habt ihr das auch bekommen? :confused:

Hello starpom,

This is an automated notification regarding your Battle.net account. Some or all of your contact information was recently modified through Battle.net Account Management. If you recently made changes to your account information, please disregard this automatic notification.

You can log in to Account Management at the following link to review your account settings:
http://www.battle.net/account

If you cannot sign into Account Management using the link above, or if unauthorized changes continue to occur, click here for answers to Frequently Asked Questions or contact the Blizzard Billing & Account Services team.

Account security is solely the responsibility of the account holder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives will typically lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.

Regards,

The Battle.net Support Team
Blizzard Entertainment
Online Privacy Policy

Genau dieses Mail bekomme ich schon seit mehreren Wochen. Da ich keinen WoW-Account habe, lösche ich das immer (es landet auch immer automatisch im Spam-Ordner).

Und das ist die neue Mail davon:

Code:
Dear customer, yrhpcpawzf6foxvga1ocufb8zkggvhpwl

This is an automated notification sent from our account security system. You logined your account successfully at 3:24 on May 25th form the 125.17.137.* range, but our system shows the 125.44.151.* IP range exists a large number of hackers. As too many customer complaints, the 125.55.144.* IP range has been blacklisted. We are concerned about whether your account has been stolen. In order to guarantee the legitimacy of your account, we need you check your account status here as soon as possible. If you have any questions, please visit http://us.battle.net .

Account security is solely the responsibility of the accountholder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives will typically lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play. 
wmrejye7a8uh2hezmw2djuqjr64bb2bcr
Regards,
czgjajnsdjdxbpf7svwsgifrkzmtqlik4
Blizzard account system
Blizzard Entertainmentzxwgimwucywycgyklvxmh5zbx5oxxyyj6ntzlm2ewu


Blizzard Account Identification

Muss auch ein Fake sein, weil ich nicht in dieser IP-Range bin :p
 
Zuletzt bearbeitet:
Hab auch schon öfters solche Mails bekommen und mich auch erstma gewundert was das war..:irre:

@ Skuhsk: Das hab ich aber auch gemacht mit dem Antworten^^
 
@ skyhy: wenn man denen antwortet, bekommt man eine mail vom richtigen Blizzard. Die weisen einen auch darauf hin, dass die vorhergehende mail nicht von denen stammt und sie, wie es immer schön gesagt wird, niemals nach account daten und pw fragen. Sie raten einem daher auch, die in der mail gegebenen links nicht anzuklicken und die acc daten anzugeben.
Also antworten schadet nicht, link in der mail nicht weiter beachten :)
 
Nun ja, ich habe keinerlei weitere Mails erhalten. Muss zu meiner Schande auch gestehen, dass ich es jetzt nicht sofort als Fälschung erkannt habe. :lol:

Nun ja, da ich ja auch nicht den Link gedrückt habe, ist ja nichts passiert.
 
Wer jetzt mal meine Mulis entleeren. Werd die sachen in Vivafree werfen.

€ fertig^^
 
Zuletzt bearbeitet:
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben